کد خبر: 1089531
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی گفت: مقاومت فلسطین، نبرد را به عمق رژیم صهیونیستی کشانده است.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی تصریح کرد: مقاومت فلسطین، نبرد را به عمق رژیم صهیونیستی کشانده است.

بر اساس این گزارش، رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه افزود: نتایج نبرد شمشیر قدس تنها در جغرافیای فلسطین محدود و محصور نماند. نتایج این نبرد، استراتژیک بود و به سراسر جهان رسید.

اسماعیل هنیه عنوان کرد: اولین نتیجه نبرد شمشیر قدس، ابتکار عمل مقاومت در غزه بود که توانست به تئوری امنیت رژیم صهیونیستی ضربه مهلکی وارد سازد. در جریان نبرد شمشیر قدس، وجب به وجب از خاک فلسطینِ اشغالی در زمره بانک اهداف گروه‌های مقاومت بود. امروز می‌توانیم بگوییم که نبرد شمشیر قدس، موازنه قدرت را به نفع مقاومت تغییر داد.

وی تصریح کرد: در جریان نبردهای آتی با اشغالگران، شاهد تداوم نبرد شمشیر قدس خواهیم بود. به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه تعرض به قدس و مسجدالاقصی هشدار می‌دهم. مقاومت در قدس و کرانه باختری اجازه انجام آیین تلمودی در مکان‌های مقدس خود را نمی‌دهد.

اسماعیل هنیه در ادامه اظهار داشت: تحت هیچ شرایطی به دشمن صهیونیستی اجازه نمی‌دهیم به مسجدالاقصی تعدی کرده و یا به فلسطینیان در قدس، کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ تعرض نماید. امروز می‌توانیم بگوییم که نبرد شمشیر قدس، موازنه قدرت را به نفع مقاومت تغییر داد.

وی همچنین عنوان کرد: ما امروز از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات خود برای دفاع از مسجدالاقصی استفاده می‌کنیم. از همه فلسطینیان می‌خواهم که خود را برای نبرد دفاع از مسجدالاقصی آماده سازند.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار