کد خبر: 1086305
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس و دعوت مردم به مشارکت جهت حضور در راهپیمایی روز قدس، بیانیه ای صادر کرد.
 
 
قزوین_به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس و دعوت مردم به مشارکت جهت حضور در راهپیمایی روز قدس، بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله قاصم الجبارین

روز قدس، یادگار ماندگار بنیانگذار مدبر انقلاب اسلامی و عرصه نمایش قدرت امت اسلام در حمایت از مظلومان عالم به ویژه فلسطین مظلوم و اعلام برائت از جبهه استکبار و در رأس آن رژیم جعلی صهیونیست است. روز قدس روز ندای توحید، تحقق بخش قدرت اسلام در صحنه معادلات جهان امروز است.

بیش از نیم قرن است که تجاوزات رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل به شکلی سازمان یافته، در مقابل سکوت نهادهای بین‌المللی به قدس شریف اعمال می‌شود. امروز بسیاری از فجایع منطقه و جهان که حتی خارج از مرزهای فلسطین اشغالی در حال وقوع است، توسط این رژیم ظالم و حامیان سست عنصر آن بوده است.

در ادامه این بیانیه آمده است؛ دخالت رژیم صهیونیستی در فرآیند ناامنی منطقه و حمایت از تروریست های تکفیری و مسخره شدن حکومت های عربی از سوی صهیونیست ها تاکیدی بر این حقیقت است که این رژیم باطل، برای دستیابی به مقاصد شوم خود، جان انسان ها را دستخوش خواسته های فتنه جویانه خود کرده و لذا دولت های اسلامی باید صفحه جدیدی را در معادلات بین المللی ایجاد کنند چرا که تنها راه نجات ملّت ها از یوغ استکبار همان وحدت به معنای واقعی کلمه است.

پرچم عدالت طلبی و آزادی خواهی که اینک در دستان مردم وفادار و پرتلاش ایران اسلامی افراشته شده با مجاهدت‌های جوانان این سرزمین در حوزه‌های علمی، فرهنگی، هنری به سراسر دنیای اسلام گسترش پیدا کرده و در آستانه نفوذ بر ذهن و قلب هر انسان پاک سرشت و آرمان گرایی قرار گرفته است. بذر امید و شکوفایی دنیای اسلام و ملت مظلوم فلسطین اینک در حال رشد و تعالی و نائل شدن به ثمرات نارزشمندی است که از سال‌ها و قرن‌ها قبل وعده تحقق آن داده شده است.

امسال در حالی که پس از دوسال از شرایط شیوع بیماری کرونا، که امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس علیه جنایت های وحشیانه رژیم اشغالگر قدس به صورت حضوری وجود نداشت، این امکان فراهم است که با کنترل این بیماری منحوس، روز قدس همه با هم به صورت حضوری در راهپیمایی روز قدس شرکت نماییم. قدس شریف همچنان مسئله اول جهان اسلام بوده و خواهد بود چراکه خون مظلوم و مَرکَب شهادت همواره بیدار گر است.

سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، ضمن محکومیت هر گونه جنایت علیه ملّت های مظلوم منطقه، همراهی و همدردی خود را تا آزادی قدس شریف در عرصه های گوناگون بین المللی با ملّت فلسطین اعلام می دارد. سپاه پاسداران همچون همیشه مقتدرانه و مجدانه پشتوانه و پشتیبان انقلاب اسلامی و ارزش ها و آرمان هایی است که جهت سرفرازی اسلام عزیز، سربازان نام آوری همچون سردار سلیمانی را تقدیم محور مقاومت کرده است.

روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر