کد خبر: 1085934
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
سردار رحیمی اعلام کرد
رئیس پلیس پایتخت گفت: برای برپایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس همه ملاحظات و تمهیدات لازم انتظامی و ترافیکی اندیشیده شده است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز قدس، ابتکار امام راحل و نقطه عطفی در اتحاد مسلمانان در مقابله و مبارزه جدی با رژیم غاصب و جعلی اسرائیل است؛ روز قدس تجدید میثاق دوباره جهان اسلام با ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت و بیزاری از اسرائیل غاصب است.

وی افزود: روز جهانی قدس، روز اسلام و روز مبارزه با ظلم و ستم و بیداد ظالمان است. روز جهانی قدس روز تجلی وحدت و همدلی مسلمانان در مقابل دشمنان است؛ به طور حتم اگر این وحدت و انسجام و همدلی تقویت شود عرضه بیش از پیش بر دشمنان تنگ خواهد شد. مقاومت مردم مظلوم فلسطین نشان داد که صبر و مقاومت و پایمردی آن‌ها حتی با دست خالی دشمنان را مستأصل کرد و آنان را به زانو در خواهد آورد.

رئیس پلیس پایتخت بیان کرد: امروز ملت فلسطین با تدبیر شهید قاسم سلیمانی به سلاح‌های مهم و استراتژیکی دست یافته است به گونه‌ای که در آخرین جنگی که بین مبارزان فلسطینی با رژیم منحوس اسرائیل در گرفت اسرائیل در کمتر از ۲ روز مجبور به قبول آتش‌بس شد که این نشان دهنده قدرتمند شدن فلسطینیان است.

وی ادامه داد: قدرت تسلیحاتی فلسطینی‌ها موازنه قدرت را در منطقه تغییر داده است و باعث شده است که رژیم صهیونیستی که همواره از موضع قدرت صحبت می‌کرد امروز محافظه کار‌تر از قبل شده و این بدون شک نتیجه پایمردی و مقاومت ملت بزرگ فلسطین و حمایت و بزرگ مردانی، چون شهید سلیمانی از انتفاضه فلسطین بود؛ حمایت‌های معنوی مردم انقلابی و ولایی و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران از جهاد و انتفاضه فلسطین امروز به ثمر رسیده است و ضعف و زبونی اسرائیل غاصب و قدرت یافتن فلسطینی‌ها را در پی داشته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: روز قدس، روز اسلام و روز دفاع از مستضعفین و مظلومان عالم است و به طور حتم انشاالله به زودی زود شاهد آزادی قدس شریف از لوث سفاکان غاصب اسرائیل خواهیم بود چرا که وعده الهی حق است و العاقبه للمتقین و متقین پیروز خواهند شد.

سردار رحیمی بیان داشت: برای برپایی هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس همه ملاحظات و تمهیدات لازم انتظامی و ترافیکی اندیشیده شده است.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار