کد خبر: 1084886
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران گفت: تحقق برنامه های توسعه ای صنعت نفت در راستای حفظ، نگهداشت و افزایش تولید در سال جاری مستلزم کار جهادی و تلاش مضاعف در حوزه حفاری چاه های نفت و گاز است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر حمید رضا گلپایگانی در نخستین نشست نمایندگان کارکنان پیمانکاری در سال جاری افزود: در نتیجه همدلی، همگرایی، هم افزایی، هماهنگی و خرد جمعی مدیریت ها و  مجموعه کارکنان، سال گذشته، سال موفقیت آمیزی برای سازمان رقم خورد.

وی اظهار کرد: این توفیقات در بخش های عملیاتی، فنی، ستادی و پشتیبانی ملموس بود و تلاش شد که علاوه بر پاسخگویی به برنامه های شرکت ملی نفت ایران و بکارگیری ناوگان حفاری، در جهت رضایتمندی شغلی، ایجاد انگیزش و بهبود فرآیندها، راندمان کار و بهره وری، مدیریت درآمدها و هزینه های شرکت اقدامات موثری صورت پذیرد.

گلپایگانی در این جلسه که پنجمین نشست هم اندیشی در این ارتباط است، گفت: برنامه ریزی و   ساماندهی نیروی انسانی در  بخش‌های عملیاتی، فنی، پشتیبانی و ستادی شرکت امسال در اولویت قرار دارد و اجرای برنامه ها بر اساس قوانین وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی و حمایت صنعت نفت دنبال می شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در این نشست که مشاور مدیرعامل، مدیر منابع انسانی، رؤسای حراست، خدمات کارکنان، روابط عمومی و خدمات پیمانکاری، کارشناسان ساختار و روش های مالی و نمایندگان کارکنان پیمانکاری حضور داشتند، با بیان اینکه کار حفاری پیچیده، فنی، تخصصی، سخت و طاقت فرسا است، افزود: اصلاح ساختار فرآیندها خاصه در قرارداد ها و برگزاری مناقصات، ارائه راهکارها، افزایش درآمد ، تقویت نیروی انسانی، توسعه برنامه های آموزشی به ویژه برگزاری آزمون های تخصصی  جهت ارتقا شغلی در سال 1401  در دستور کار مدیران و برنامه ‌ریزان مدیریت ها قرار دارد .

وی اظهار کرد: مدیریت منابع انسانی باید ساز و کاری  برای رسیدگی به مشکلات ایجاد که ضمن شناسایی مشکلات،  نسبت به برطرف کردن آنها و پیگیری برای پیشگیری قبل از وقوع اقدام گردد که یکی از موارد شناخت شغل و تعریف ماهیت آن با هدف بررسی سختی ها و مشکلات و همچنین بکارگیری افراد بر اساس توانمندی و شایستگی های شغلی است.

گلپایگانی در ادامه حل مشکلات  بیمه‌ای و بیمه تکمیلی کارکنان ، نظم و انضباط و عدالت در پرداخت ها، تقویت سامانه های کنترلی و نظارتی و شایسته سالاری را یادآور شد.

در ادامه مدیر منابع انسانی،  مشاور مدیر عامل در امور کسب و کار و  رئیس حراست پیرامون مسائل مرتبط با نیروی انسانی، قرادادها و نظم و انضباط اداری و نمایندگان بخش های مختلف درباره  مسائل مرتبط با بیمه و مالیات، طرح طبقه بندی مشاغل، سمت‌های سازمانی، مرخصی، طرح اقماری، ساختار و مشکلات واحدهای خدمات غذایی، سیالات، عملیات، خدمات فنی و ویژه، نت، خدمات پزشکی و سایر واحدها ، مواردی را مطرح کردند که از سوی مدیرعامل شرکت بر بررسی و  پیگیری موارد تا حصول نتیجه و رضایتمندی کارکنان تاکید شد.

گفتنی است دومین نشست هم اندیشی کارکنان پیمانکاری نیمه دوم تیر ماه سال جاری برگزار می گردد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر