کد خبر: 1083783
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
شهردار اهواز:
شهردار اهواز در جلسه هماهنگی ستاد استقبال از عید فطر ضمن تقدیر و تشکر از زحماتی که مدیران جهت زیبا سازی و بازسازی شهر قبل از عید نوروز کشیده اند، گفت: تلاش‌ها قابل تقدیر است ولی اینها کافی نیست و باید بیش از پیش در راستای رفاه شهروندان سعی و تلاش کرد.

وی بیان کرد : با توجه به اهمیت عید سعید فطر در استان خوزستان و اهواز باید سعی داشته باشیم خدمات خودمان را با بهترین کیفیت ممکن به مردم عرضه بداریم و تدارکات ویژه ای جهت برگزاری این عید بزرگ مسلمانان در نظر بگیریم و نواقص را قبل از عید سعید فطر برطرف نماییم.

امینی گفت : مدیران مناطق باید در امر زیبا سازی شهر حساسیت نشان دهند تا خروجی عملکرد آنها رضایت مردم را در پی داشته باشد.

شهردار اهواز ادامه داد : برگزاری جلسات ستاد استقبال از عید سعید فطر نیز جهت رفع موانع و تسهیل کارها و برای عملکرد بهتر مناطق می باشد. شهرداران مناطق نیز باید کارها را با استفاده از ظرفیت موجود به بهترین نحو انجام بدهند.

امینی افزود: حلقه مفقوده شهرداری اهواز بحث نگهداری است. لذا برای این موضوع باید برنامه ریزی جدی صورت بگیرد.

وی گفت : ترمیم و رنگ آمیزی جداول و معابر یک آیتم بسیار مهم در موضوع شهری است و در واقع کت و شلوار شهر می باشد. رنگ آمیزی و نور پردازی از جمله امکاناتی است که می توان از آن در تغییر جلوه شهر استفاده کرد.

شهردار اهواز بیان کرد: باید تلاش کنیم باقی ادارات شهر وظایف خود را در ایام پیش رو انجام بدهند تا شهر جلوه ی بهتری داشته باشد.

امینی همچنین بر نظافت و پاک‌سازی شهر پیش از فرارسیدن عید سعید فطر و تکمیل اقدامات نوروزی از جمله ساخت و نصب المان های مرتبط با این ایام، فضاسازی شهری، لکه گیری جداول، روکش آسفالت، بحثهای خدماتی و فضای سبز، کفپوش گذاری پیاده روها و سایر کارهای عمرانی باقیمانده تاکید کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به تعاریف موجود می توان در کلیه کار های فرهنگی، ورزشی و عمومی شهرداری را وارد کار کرد و از آن بهره گرفت اما وظایف اصلی شهرداری نظافت و زیبایی شهر و بعد تسهیل عبور و مرور است که نباید از آن دور شویم.

شهردار اهواز ادامه داد: در روز هوای پاک باید فرصت را غنیمت بشماریم و به نهضت برداشت نخاله های ساختمانی با همکاری شرکت های صنعتی ادامه دهیم و البته که مهم تر از برداشت نخاله های ساختمانی جلوگیری از تکرار آن است که نظارت بیشتر، جدول کشی، نیوجرسی گزاری، مفروش سازی ، اصلاح شکل هندسی امکانات مورد نظر را طلب می کند.

امینی با اشاره به روزکارگر گفت: ما باید در این روز برنامه ی ویژه ای را جهت تقدیر از این عزیزان در نظر بگیریم و قدردان زحمات آنان باشیم.

گفتنی است این جلسه با حضور قائم مقام شهردار، مدیرکل حوزه دفتر شهردار، معاونین و مدیران مناطق هشتگانه و مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز تشکیل شد و کلیه مدیران گزارشی از اقدامات انجام شده به شهردار ارائه دادند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر