کد خبر: 1082847
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد، تعهدات این شرکت نزدیک رسانی به یکهزار و ۲۱۷ واحد صنعتی بوده که تا کنون نزدیک رسانی گاز به ۸۳۹ واحد صنعتی اجرا شده است.

سیّدرضا رهنمای توحیدی در گفت و گویی با اشاره به تأثیر اجرای مصوبه شورای اقتصاد در استان ادامه داد: با گازرسانی به واحدهای صنعتی مشمول این مصوبه، سالانه حدود ۵۹ میلیون لیتر در مصرف سوخت مایع صرفه جویی شده که این امر تأثیر مستقیمی بر کاهش هزینه های سربار، کاهش آلایندگی های زیست محیطی و ایجاد ارزش افزوده در محصولات داشته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نزدیک به ۱۰ هزار مشترک صنعتی جزء و عمده مصرف کننده گاز طبیعی هستند، اظهار داشت: امسال در بخش گازرسانی به صنایع، برای تامین گاز طبیعی بیش از ۸۰ هزار مترمکعب در ساعت، با صنایع عقد قرارداد شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار کرد: در سال جدید نیز گازرسانی به بخش های صنعتی با اولویت در دستور کار قرار گرفته است و با افزایش ظرفیت ایستگاه های گازرسانی در تأمین گاز بخش های صنعتی جدید و حفظ پایداری جریان گاز سایر مشترکین تلاش مضاعفی خواهد شد.

وی گفت: امسال با اجرای ۷۱۸ کیلومتر شبکه گاز، متراژ کل شبکه های گازرسانی در استان به ۲۴ هزار و ۲۸۸ کیلومتر در اقطار مختلف رسیده و با جذب ۴۵ هزار ۲۴۲ مشترک، شمار مشترکین گاز طبیعی در استان تا پایان سال ۱۴۰۰ به یک میلیون و ۷۱۶ هزار و ۲۹۹ افزایش یافته است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر