کد خبر: 1082838
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان:
شرفی، از از افزایش ۴۵ درصدی تردد در جاده‌های لرستان خبر داد و گفت: این آمار از تاریخ ۲۵ اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین ماه امسال ثبت شده است.

به گزارش جوان از لرستان، «عباس شرفی»، امروز(6فروردین)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا پنجم فروردین ۱۴۰۱، تردد پنج میلیون و ۲۲۱ هزار و ۱۴۶ دستگاه وسیله نقلیه در محورهای استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان افزود: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته با سه میلیون و ۵۹۳ هزار و ۷۱۰ وسیله نقلیه ۴۵ درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به اینکه متوسط روزانه تردد در طرح نوروزی ۴۷۸ هزار وسیله نقلیه بوده است، ادامه داد: سهم وسایل نقلیه سنگین از این میزان تردد ۱۲.۵ درصد است، محور سه راهی چالانچولان - خرم آباد با ۲۶۶ هزار و ۵۲۵ ترد ثبت شده، بیشترین سهم را در تردد روزانه در این ایام به خود اختصاص داده است.

شرفی عنوان کرد: محورهای خرم آباد - پلدختر و خرم آباد- سه راهی چالانچولان به ترتیب در رتبه‌های بعدی تردد قرار دارند.

وی با بیان اینکه کمترین تردد به تعداد شش هزار و ۶۸۸ وسیله نقلیه در محور بیرانشهر- بروجرد به ثبت رسیده است، یاداور شد: پس از آن محورهای بروجرد-بیرانشهر و الیگودرز- خمین دارای کمترین تردد بوده اند.

شرفی اوج تردد را بین ساعت ۱۸ تا ۱۹عنوان و خاطرنشان کرد: در روز پنجم فروردین ۱۴۰۱ تعداد ۵۸۱ هزار و ۳۸۳ تردد در محورهای استان ثبت شده است که ۱۲.۶ درصد از این میزان تردد مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار