کد خبر: 1082028
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:
مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تاکید بر توجه ویژه دولت سیزدهم به بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین گفت: اصلاح وضعیت معیشتی اهالی فرهنگ و هنر و پرسنل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در دستور کار ما است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حجت الاسلام رضا کلاه کج امروز پنج شنبه 19 اسفند در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان که در تالار مهتاب اهواز با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به جمله مقام معظم رهبری که فرمودند: فرهنگ اساس کار ملت است اظهار کرد: در هر محیط کاری وقتی برخورد و یا رفتار فرهنگی نباشد به نتیجه مشخص در آن محیط دست نخواهیم یافت.

وی با بیان اینکه موقعیت های فرهنگی است که مسیر انسان را تغییر می دهد و به قله های سعادت رهنمون می کند افزود: فرهنگ دغدغه مقام معظم رهبری و از سیاست های جدی دولت سیزدهم است و قطعا در این دولت به بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین نگاه ویژه ای خواهیم داشت.

حجت السلام  کلاه کج با اعتقاد به اینکه در هرجایی که قانون باشد کارهای بزرگی انجام می شود گفت: قطعاً اجرای قانون در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از مسائلی است که به آن نگاه ویژه خواهیم کرد.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ارتقاء جایگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان را از محورهای مورد توجه خود عنوان کرد و ادامه داد: امروز به زحمت همه دوستان جایگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان جایگاه خوبی است و انشاء ا.. با استفاده از ظرفیت های همه دوستان این جایگاه باید ارتقاء پیدا کند.

وی احیا ظرفیت های نهفته هنرمندان،فرهنگ دوستان و فرهنگیان در مجموعه ارشاد را از جمله اقدامات مورد توجه خود دانست و اضافه کرد: افزایش کارهای فرهنگی با مشارکت سازمان های مختلف از دیگر محورهای مورد نظر ما است. در خوستان ظرفیت های بسیاری داریم اما جزیره ای عمل می کنیم.

حجت السلام  کلاه کج استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و تشکیل تیم حرفه ای در بخش سرمایه گذاری فرهنگی و هنری را از دیگر محورهای مورد توجه خود عنوان کرد و گفت: امروزه جوانانی در استان خوزستان داریم که کارهای هنری آنها به رقم های نجومی در کشورهای مختلف به فروش می رسد که باید این فضا و فرصت مهیا شود تا سرمایه گذاری حرفه ای در این بخش توسعه پیدا کند.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اصلاح وضعیت معیشتی اهالی فرهنگ و هنر و پرسنل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،راه اندازی بانک ایده ها،نظرات و پیشنهادات اهالی فرهنک و هنر،تربیت نیروهای انقلابی،توانمند سازی نیروهای مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی و توجه جدی به فرهنگ عمومی و فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر محورهایی دانست که باید به آن توجه ویژه شود.

وی افزود: استفاده از ظرفیت گرانسنگ مساجد از دیگر کارهای مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. ما جز استان هایی هستیم که بیشترین تعداد کانون های فرهنگی هنری مساجد را داریم اما خیلی جاها از آن غافل هستیم که انشاءا.. با استفاده از ظرفیت بسیج، سازمان تبلیغات، اوقاف و سایر دستگاه ها آن را تقویت می کنیم.

حجت السلام کلاه کج بر استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد،تقویت رابطه مدیران با رسانه ها،معرفی ظرفیت های فرهنگی و هنری استان خوزستان به دیگر مناطق کشور و توجه جدی به نشاط مردم و حقوق شهروندی تاکید کرد.

مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان یادآور شد: یک کار بزرگی که باید در استان خوزستان انجام شود، راه اندازی شورای هماهنگی دستگاه های فرهنگی است که می تواند خیلی کمک کند و تاثیرگذار باشد.

وی در پایان از استاندار خوزستان درخواست کرد نسبت به پرداخت معوقات در حوزه فرهنگ و ارشاد که بر اثر تورم و مشکلات در استان ایجاد شده اهتمام داشته باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر