کد خبر: 1082023
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
مدیر عامل آبفا خوزستان در خصوص وضعیت تنش آبی در روستاهای خوزستان در تابستان سال آینده گفت: در طول پنج شش ماه گذشته مساله آب یک هزار و ۱۰۱ روستا حل شد و کار یک هزار روستای دیگر در حال پیگیری است تا در تابستان سال آینده مساله آب این روستاها حل شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمد رضا کرمی نژاد در خصوص روند اجرای طرح های شبکه آب و فاضلاب استان اظهار کرد: کار به سرعت در حال انجام است و همه عوامل در اهواز فعال هستند.

 

وی افزود: در حال حاضر ۱۷۸ جبهه کاری در اهواز فعال هستند که ۸۴ جبهه از این تعداد توسط قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) مدیریت می شود و در ۹۴ جبهه پیمانکاران در حال اجرای خطوط ریزشی هستند.

 

مدیر عامل آبفا خوزستان گفت: تاکنون مشکلات ۵۳۵ خیابان رفع و فاضلاب از زیر پای مردم جمع شده و کار در بیش از ۶۰۰ خیابان در حال انجام است.

 

کرمی نژاد در خصوص وضعیت تنش آبی در روستاهای خوزستان در تابستان سال آینده بیان کرد: در طول پنج شش ماه گذشته مساله آب یک هزار و ۱۰۱ روستا حل شد و کار آبرسانی یک هزار روستای دیگر در حال پیگیری است تا در تابستان سال آینده مساله آب این روستاها حل شود.

 

وی در این برنامه تلویزیونی صحبت افزود: همچنین طرح محرومیت زدایی در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) را داریم که با اعتبارات خوب در حال کمک هستند تا مساله آب روستاها حل شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر