کد خبر: 1081749
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:
سردار کریمی گفت:جانبازان در انقلاب اسلامی با اقتدا به علمدار جانباز کربلای حسینی در دفاع مقدس حماسه‌های بزرگ و ماندگاری خلق کردند و سند زنده جهاد بزرگ ملت ایران در مواجه به توطئه‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان هستند.
سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، در آیین دیدار با خانواده معطم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان دلیجان و رزمایش کمک مومنانه این شهرستان اظهار کرد: جانبازان در انقلاب اسلامی با اقتدا به علمدار جانباز کربلای حسینی در دفاع مقدس حماسه های بزرگ و ماندگاری خلق کردند و سند زنده جهاد بزرگ ملت ایران در مواجه به توطئه ها و فتنه انگیزی های دشمنان هستند.
 
وی افزود: تعبیر شهدای زنده به حق شایسته جانبازان عزیز است و به برکت وجود جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی در دهه پنجم در اوج اقتدار و سربلندی می باشد و جانبازان به عنوان سرمایه های ارزشمند کشور بزرگترین پشتوانه نیروهای مسلح در اجرای ماموریت ها هستند و رهنمودها و حضور با برکت آنها در کنار همرزمانشان مایه افتخار و دلگرمی است.
 
سردار کریمی با بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی پر از حماسه های درخشان جانبازان است،گفت: جانبازان عزیز برای اعتلای اسلام و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی تلاش و مجاهدت نمودند و امروز جانبازان یکی از مولفه های مهم قدرت در انقلاب اسلامی هستند و کامل ترین الگو برای نسل جوان در گام دوم انقلاب محسوب می شوند.
 
وی تاکید کرد: جانبازان با جهاد فی سبیل الله و دفاع تمام قد از ارزش های اسلامی قله های بلند سعادت را طی کردند و امروز در گام دوم انقلاب جوانان و آحاد مردم با جهاد تبیین باید حق خود را ادا کنند.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی غیرت دینی را مهمترین شاخصه رفتاری جانبازان خواند و گفت: جانبازان با غیرت دینی توانستند در تاریخ ماندگار شوند و غیرت دینی به عنوان موتور محرکه انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته نقش مهمی داشته و باید روز به روز تقویت شود.
 
وی ادامه داد: یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری که از نیازهای مهم کشور و نسل جدید است تحقق جهاد تبیین می باشد که جانبازان و ایثارگران در این راستا نقش مهمی برعهده دارند و در حوزه دفاع مقدس که یکی از حماسه های هویت ساز انقلاب است ، باید جهاد تبیین را محقق کنند.
 
سردار کریمی تاکید کرد: امیدآفرینی و ترسیم چشم انداز آینده درخشان انقلاب اسلامی به نسل جدید هدف مهم جهاد تبیین است و با توجه به اهمیت این مسئله کلیه برنامه های سپاه و بسیج رویکرد آن جهاد تبیین است.
 
وی اضافه کرد: به برکت مجاهدت های ۴۳ ساله در انقلاب اسلامی گام دوم انقلاب فصل شکوفایی و قوی شدن ملت ایران در همه ابعاد است و همه باید در تحقق و ساختن ایران قوی مشارکت داشته باشند.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: در سطح استان مرکزی به همت گروه های جهادی بسیج و هدایت ها و پشتیبانی سپاه در قرارگاه نهصت کمک مومنانه اقدامات چشمگیری در ۵۰ عنوان در حال انجام است که توزیع بیش از ۴۸۰ هزار بسته معیشتی یکی از اقدامات است و این اقدام با قوت در مناسبت های مختلف ادامه خواهد داشت.
 
سرکشی از خانواده های معظم شهدای شهرستان، کاشت درخت به نیت شهدای والامقام استان مرکزی ، دیدار با بسیجیان و پاسداران،  تکریم و معارفه جانشین فرمانده بسیج دلیجان ، بازدید از پروژه های محرومیت زدایی از دیگر برنامه های سفر یک روزه سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله به شهرستان دلیجان بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر