کد خبر: 1081746
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه از مسوولین دستگاه های اجرایی خواست تا نسبت به اجرای طرح‌های اولویت دار و نیمه تمام اهتمام داشته باشند.

مسعود سعادتی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان میانه بر لزوم پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان از سوی دستگاههای اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با همراهی فرمانداری ویژه شهرستان تاکید کرد و از مسوولان ادارات و بخشداری ها خواست تا در سریعترین زمان طرح های اولویت دار خود را به ویژه در روستاهای فاقد دهیاری اعلام کنند تا از طریق مبادی استانی و کشوری پیگیری شود.

وی به نیاز بالای روستاها جهت ارائه خدمات  به ویژه خدمات جدید اولویت دار اشاره کرد و افزود: بنا بر محدودیت اعتبارات مجبور به اولویت بندی طرح ها؛ تخصیص اعتبار عادلانه و رفع نیازهای اصلی هستیم که دستگاههای اجرایی و بخشداریها باید به این مهم توجه کنند.

فرماندار ویژه میانه در ادامه به برخی طرح های نیمه تمام اولویت دار در سطح شهرستان با بدهی های معوقه اشاره کرد و از نمایندگان شهرستان و امور روستایی استانداری پیگیری تخصیص اعتبار اضافه بر اعتبار تخصیصی؛ طی سال آتی جهت پرداخت بدهی ها و اتمام طرح ها را خواستار شد.

سعادتی در پایان تاکید کرد: مسوولین در اجرای طرح های خود؛ جدیت را سرلوحه کارهای خود قرار داده و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و چالش های اعتباری، کاهش هزینه های غیرضروری را در دستور کار خود قرار دهند.

وی همچنین از مدیران شهرستان خواست تا راهکارهای پیشنهادی خود را به منظور افزایش بهره وری منابع تخصیص یافته ارایه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر