کد خبر: 1081575
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
شرکت‌های پتروشیمی پارس، نوری، پردیس، امیرکبیر و پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی‌ در بیست‌وسومین همایش ملی صنعت، معدن و خدمات سبز، موفق به دریافت ‏تندیس صنعت سبز کشور شدند.‏

به گزارش شانا، بیست‌وسومین همایش ملی صنعت، معدن و خدمات سبز روز یکشنبه (۱۵ اسفندماه) در سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط ‏زیست با حضور علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و برخی مسئولان و فعالان محیط ‏زیست کشور برگزار شد.

شرکت‌های پتروشیمی پارس و نوری و شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس از زیرمجموعه‌های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در بیست‌وسومین همایش ملی صنعت، معدن و خدمات سبز، تندیس زرین ‏صنعت برگزیده سبز کشور را از آن خود کردند.

همچنین سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی‌ و شرکت‌های پتروشیمی پردیس و امیرکبیر نیز در این همایش با دریافت تندیس سیمین به ترتیب به‌ عنوان واحدهای خدماتی و صنعتی سبز کشوری در سال ۱۳۹۹ برگزیده و معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، تعداد ۳۳۰ واحد صنعتی و خدماتی در بیست‌وسومین همایش ملی صنعت، معدن و خدمات سبز ثبت‌نام کرده بودند که پس از بررسی و ارزیابی ‏عملکرد زیست محیطی شرکت‌ها در سال ۱۳۹۹، هشت واحد به‌عنوان صنعت برگزیده سبز، انتخاب و معرفی شدند.‏

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر