کد خبر: 1079936
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: اولویت ما پروژه‌هایی است که اشتغال‌زایی را بدون تخریب منابع طبیعی و مواهب محیط زیست ایجاد کند.

عابدین خرم  در مراسم کلنگ‌زنی ۲ واحد دامداری در محل سد ارسباران، از ابراز لطف و محبت عشایر قدردانی و اظهار کرد: در سفر ۲ روزه به منطقه ارسباران ، مسایل و نیازهای منطقه را با حضور ۱۱ نفر از مدیران کل استان بررسی کردیم و تصمیمات لازم اتخاذ و پیگیری خواهد شد تا در بازه ۲ ساله جهش در وضعیت منطقه را شاهد باشیم.

وی اظهار کرد: در این ۲ روز قریب به چهار هزار میلیارد تومان پروژه در سه شهرستان در بخش‌های گردشگری، جاده‌سازی، آب و کشاورزی شروع شد.

خرم خاطرنشان کرد: استعداد این منطقه در حدی است که می‌تواند به نگین گردشگری و منابع طبیعی کشور تبدیل شود؛ اولویت ما هم پروژه‌هایی است که اشتغال‌زایی را بدون تخریب منابع طبیعی و مواهب محیط زیست ایجاد کند.

خرّم تاکید کرد: اولویت دولت سیزدهم، خدمات‌دهی به مناطق محروم و مرزی است تا شاخص‌های این مناطق به متوسط کشوری برسد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در دیدار با عشایر منطقه قشلاق چات قیه کلیبر، عشایر را مردمانی همیشه حاضر در میدان برشمرد و افزود: عشایر سختکوش در طول تاریخ اسلام از تمامی امتحانات سخت و مشکل با پیروزی و سربلند بیرون آمده‌اند.

وی گفت: عشایر جزو ذخایر انقلاب هستند و افتخار عشایر این است که در سرزمینی زندگی می‌کنند که سردار دلها حاج قاسم سلیمانی جزو این مردان شجاع و دلیر است، زیرا سردار سلیمانی به این امر همواره افتخار ‌کرده و خود را جزو عشایر معرفی می‌کرد. 

عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی به همراه اکبر فتحی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان، حسین حاتمی نماینده مردم خداآفرین کلیبر و هوراند، سیدمحمدحسن آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان و برخی مدیران و مسئولین در جریان سفر به مناطق کلیبر و خداآفرین و بازدید از برخی پروژه های این منطقه، با عشایر منطقه قشلاق چات قیه کلیبر دیدار کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر