کد خبر: 1079799
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
حسین حبیبی :
فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: به علت سهل انگاری و ساده‌انگاری در مقابله با کرونا میزان ابتلا به امیکرون در جامعه افزایش یافته است.

حسین حبیبی فرماندار شهرستان اسلامشهر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری در محل فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: رفتارهای اجتماعی باعث کاهش ضریب فراگیری ابتلا به امیکرون شده و سهل انگاری و ساده انگاری برخی مسئولان و مردم موجب افزایش میزان ابتلا به کرونا در جامعه شده است.

وی با تاکید بر اهمیت تزریق واکسن گفت: متاسفانه موضوع کرونا و امیکرون هنوز ادامه دارد و کشور درگیر آن شده و فراز و فرودهایی هم داشته‌ایم، اما دوستداران مردم و مدافعان سلامت همیشه جان برکف بوده و کمک کرده‌اند تا از این مرحله گذر کنیم، هرچند که گاهی اوقات از ضریب حساسیت‌ها کاسته و خیلی جدی گرفته نمی‌شود.

فرماندار اسلامشهر با ابلاغ مهلت ۱۰ روزه برای تزریق واکسن کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی و کارخانجات فعال در شهرستان بیان کرد: به منظور تسهیل در دسترسی مردم برای دریافت و تزریق واکسن علاوه بر افزایش ساعت کاری مراکز بهداشتی سطح روستاها و شهرهای شهرستان، مراکز تجمیعی و سیار تزریق در سطح منطقه مجدداً راه اندازی و فعالیت کنند و تمام ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا مورد استفاده قرار گیرد.

حبیبی با تاکید بر حمایت از افراد آسیب دیده از کرونا خاطرنشان کرد: در بحث کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی در میان افراد محروم و آسیب دیده از کرونا می توان علاوه بر مجموعه سپاه و بسیج از ظرفیت خیرین و افرادی که توان مالی دارند نیز استفاده و به صورت هدفمند اقداماتی را انجام داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر