کد خبر: 1079785
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
با هدف نیاز سنجی آموزشی و افزایش سطح دانش فنی در شرکت ملی حفاری ایران
با هدف نیازسنجی آموزشی، افزایش سطح دانش فنی و تحقق شایسته پروری در شرکت ملی حفاری ایران، نخستین آزمون فنی برای اولین گروه از کارکنان ارکان ثالث و حجمی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، مهدی نکونام نماینده مدیرعامل شرکت در امور کسب و کار در حاشیه برگزاری آزمون در این باره توضیح داد: براساس دستور مدیریت ارشد سازمان در ابتدای امسال و تشکیل کارگروهی در این ارتباط، برای نخستین بار برنامه جامع توسعه نیروی انسانی عملیاتی از طریق این کارگروه برنامه ریزی و اجرایی گردید.

وی گفت: این برنامه با شناسایی جامعه هدف کارکنان مورد نظر به عنوان اولین گام در شش ماه گذشته آغاز و در دومین گام با اجرای اولین آزمون فنی مجازی برای کارکنان ارکان ثالث و حجمی روز جمعه ( 29 بهمن 1400) دنبال شد.

نکونام  افزود: در این آزمون که با هماهنگی مدیریت منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و همکاری مرکز آموزش آن شرکت برنامه ریزی گردید در قالب اولین گروه، تعداد 208 نفر از کارکنان ارکان ثالث و حجمی شاغل در بخش های عملیاتی، پس از ثبت نام و پذیرش، فرصت حضور در این آزمون را کسب کردند.

نماینده مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور کسب و کار اظهارکرد: حسب هماهنگی در این ارتباط طی چند ماه گذشته با همکاری مدیریت های منابع انسانی و فناوری و ارتباطات شرکت، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و سایر ملزومات لازم برای برگزاری مطلوب آزمون فراهم شد.

وی گفت: علاوه براین نسبت به تهیه بانک سوالات تخصصی و تعیین آزمونگرها اقدام و آزمون با استقرار کارگروه برنامه ریزی و اجرای طرح به همراه مراقبین در مرکز آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت، به صورت برخط برای گروه  نخست انجام و شرکت کنندگان استعداد و دانسته های تخصصی و علمی تجربی خود را به رقابت گذاشتند.

نکونام  افزود:  برای رفع مشکلات احتمالی و هماهنگی بهتر، آموزش مراقبین و رفع اشکالات شرکت کنندگان آزمون، قبل از آزمون اصلی طی سه مرحله آزمون های آزمایشی و شبیه سازی در تاریخ های 24 ، 27 و 28 بهمن ماه از طریق بستر آنلاین برگزار و توضیحات لازم در خصوص نحوه شرکت در آزمون و تنظیمات دستگاه های الکترونیکی به اطلاع شرکت کنندگان رسید.

نماینده مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در امور کسب و کار اظهار کرد: آزمون گروه دوم  نیز که حدود 210 نفر از دیگر همکاران می باشد، روز جمعه ( 13 اسفندماه ) به همین شیوه برگزار خواهد شد و مجموع پذیرفته شدگان گروه های دوگانه مرحله اول در اوائل سال 1401 دوره های آموزشی بلند مدت خود را از طریق برنامه ریزی های آتی که متناسب با تحلیل داده های نتایج آزمون و مصاحبه های حضوری آزمون دهندگان است، آغاز می کنند.

وی گفت: کار آموزان پس از فارغ التحصیلی در دوره های ضمن خدمت متناسب با نیازسنجی آموزشی احصاء شده و مطابق با قوانین و مقررات موجود به ادامه خدمت در مسئولیت های محوله مبتنی بر شایستگی های کسب شده مشغول به کار خواهند شد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر