کد خبر: 1079680
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
رمانده انتظامی مراغه گفت: شبکه سارقان مساجد و حسینیه‌های مراغه و شهرستان های همجوار با ۱۴ فقره سرقت متلاشی شد و سه سارق حرفه‌ای عضو این شبکه همراه با چهار مالخر دستگیر شدند.

سرهنگ «توحید فارسی»  افزود: چندی پیش دستگیری سارق یا سارقان اماکن مذهبی در پی افزایش وقوع سرقت از اماکن مساجد و حسینیه‌ها در سطح شهرستان به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفته بود.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و رصد سارقان سابقه‌دار و همچنین انجام گشت‌های محسوس و غیرمحسوس شبانه‌روزی، سارقان را شناسایی و آنان را طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 

وی با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی ظروف مسی، فرش و سایر وسایل از مخفیگاه سارقان، اضافه کرد: متهمان پس از مواجهه با مستندات پلیسی به ۱۴ فقره سرقت از مراغه و شهرستان‌های همجوار با همکاری چهار مالخر اعتراف کردند.

سرهنگ فارسی با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی طی عملیات‌های جداگانه این چهار مالخر را نیز دستگیر کردند، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با مجرمان، قانون‌گریزان و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع خواهد داشت و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک می‌توانند مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر