کد خبر: 1078918
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
فرماندار مراغه:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: نیاز امروز کشورمان ارزش دادن به مردم است و باید با ایجاد اتحاد، اتفاق و همدلی در جامعه نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کنیم.

سیدعلی موسوی  در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه بمناسبت گرامیداشت ۲۲ بهمن چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم نشان دادند که هموراه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند و همیشه در کنار رهبر انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وی ریشه انقلاب اسلامی ایران را در قیام امام حسین بر علیه ظلم و استکبار دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی با سه مولفه شاخص انقلاب الهی، رهبری مقتدرانه حضرت امام خمینی(ره) و حضور مردم به پیروزی رسید.

وی اعلام کرد: هم‌اکنون نیز اجازه دخالت در امور داخلی کشورمان را به هیچ کس نمی‌دهیم و همراه و پشتیبان انقلاب مان هستیم.

وی اضافه کرد: تا زمانی که در هر نقطه ای از جهان ظلم وجود دارد، قیام مردم ایران اسلامی ادامه دارد تا انشالله به صاحب اصلی آن و به انقلاب امام عصر(عج) متصل شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی انقلابی الهی است و به این دلیل آسیب نخواهد دید و در تاریخ انقلاب اسلامی بارها شاهد این شاخص اصلی بودیم.

وی افزود: مولفه شاخص دیگر که موجب پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان شد، رهبری مقتدرانه حضرت امام(ره) است که بارها و بارها از زبان دشمنان انقلاب اسلامی هم شنیده‌ایم.

وی به سومین مولفه شاخص و تاثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: حضور مردم سومین مولفه است که در پیروزی انقلاب نقش داشت و در روزهای قبل از انقلاب تا روزهای حساس انقلاب و بعد از آن در روزهای جنگ و آن روزهایی که دشمن در مناطق مختلف در حال اختلاف‌افکنی بود، شاهد بودیم.

وی تاکید کرد: در تمامی زمان ها و شرایط شاهد حضور پرشور و انقلابی مردم کشورمان بودیم و نقشی که حضرت امام (ره) برای مردم و جایگاه آنان داد در هیچ انقلابی در جهان شاهد نبودیم.

به گفته فرماندار مراغه تنها ۴۷ روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مردم با رفتن پای صندوق‌های رای، جمهوری اسلامی ایران را انتخاب کردند که در هیچ انقلابی نمونه آن مشاهده نشده است.

موسوی ادامه داد: همچنین ۱۰ ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، کشورمان صاحب قانون اساسی شد و در سال دوم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پنج انتخابات در کشور برگزار شد که در هیچ انقلابی این‌چنین اقداماتی سابقه ندارد.

وی به شیوع کرونا و نقش مردم در این دوران اشاره و اظهار کرد: بیش از ۲ سال است که با همه‌گیری کرونا در کشورمان با همراهی مردم در حال توزیع بسته های معیشتی و کمک های مردمی به نیازمندان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در این روزها هم با شروع پیک ششم و افزایش سویه جدید کرونا اومیکرون نیازمند همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

وی گفت: متاسفانه آمار ابتلا به اومیکرون در بین کودکان در حال افزایش است و شاهد افزایش آمار فوت کودکان هستیم.

وی افزود: خوشبختانه واکسیناسیون کودکان بالای ۵ سال در شهرستان مراغه آغاز شده و امیدواریم مردم با توجه به توصیه مقام معظم رهبری و رئیس جمهور و مسئولان ارشد انقلاب اسلامی و وزارت بهداشت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا را در دستورکار خود قرار دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر