کد خبر: 1078914
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای
آیین افتتاح و بهره‌برداری همزمان 231 پروژه عمرانی خوزستان با حضور استاندار و نماینده ولی فقیه در استان به مناسبت دهه مبارک فجر به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، آیین افتتاح و بهره‌برداری همزمان از 89 پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۶۱۳ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی ۱۴۲ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۱۶۹ میلیارد تومان در پست برق 400 کیلوولت پیروزان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه، فرمانده سپاه ولی عصر (عج)، نماینده مجلس و مسئولین استانی در پست برق پیروزان برگزار شد، از طریق ویدئو کنفرانس 89 پروژه افتتاح و عملیات اجرایی 142 پروژه آغاز شد.

صادق خلیلیان استاندار خوزستان در این مراسم گفت: در اوج شیطنت دشمن و پس از یک دهه تحریم شاهد پیشرفت‌هایی هستیم که نمونه‌ای از این پیشرفت‌ها و طرح‌ها امروز در خوزستان افتتاح می‌شود. این پروژه ها در توسعه استان بسیار تاثیرگذار است و امیدواریم این مسیر با قدرت ادامه یابد تا سال‌های آینده پیشرفت‌های بیشتری را در درون کشور و استان خوزستان شاهد باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز نیز در این مراسم با بیان اینکه طرح‌های کلیدی بسیاری در طول سالیان گذشته پس از انقلاب اجرایی شده که در پیش از انقلاب هیچ کدام از این طرح‌ها وجود نداشت، گفت: دولت اسلامی در این سال‌ها خدمات ارزشمندی ارائه کرده و مقام معظم رهبری نیز به این موضوع تاکید دارند که باید این خدمات به مردم گفته شود.

محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و شبیب جویجری نماینده مردم اهواز در مجلس از دیگر سخنرانان این مراسم بوده‌اند که با حضور مسئولین استانی و خانواده شهدا به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان برگزار شده است.

در این مراسم همچنین پست 400 کیلوولت پیروزان شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و خطوط ارتباطی آن، با حضور استاندار و خانواده شهدا افتتاح شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر