کد خبر: 1078913
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
به مناسبت دهه مبارک فجر؛
آیین کلنگ زنی ساخت سومین مدرسه روستایی پایگاه مقاومت بسیج شرکت نفت و گاز اروندان به نام مدرسه چهارکلاسه سردار حاج قاسم سلیمانی در روستای دیریفای توابع مینوشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه مبارک فجر، مراسم کلنگ زنی ساخت سومین مدرسه روستایی پایگاه مقاومت بسیج شرکت نفت و گاز اروندان به نام مدرسه سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

این مراسم با حضور عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، عمیدزاده فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر، سرهنگ لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر و جمعی از مدیران محلی در روستای دیریفای توابع مینوشهر برگزار شد.

مهندس عذاری اهوازی در این آیین با گرامیداشت دهه مبارک فجر بیان داشت: این مدرسه با درخواست نیاز آموزش پرورش شهرستان خرمشهر و در راستای اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکت نفت و گاز اروندان با امکانات کامل یک مدرسه روستایی چهار کلاسه ساخته خواهد شد، و شرکت نفت و گاز اروندان در حد بضاعت خود اهتمام ویژه دارد فعالیت های سازندگی و جهادی در محرومیت زدایی از مناطق پیرامون خود را ادامه دهد.

ایشان افزود: این سومین مدرسه روستایی است که پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان به نام شهید والا مقام سردار حاج قاسم سلیمانی خواهد ساخت و امیدواریم اداره آموزش و پرورش شهرستان خرمشهر در موعد مقرر نسبت به تکمیل کادر آموزشی این مدرسه اقدام لازم به عمل آورد.

در این مراسم رحمان توکلی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای رمضان شرکت نفت و گاز اروندان گزارشی از فعالیت های سازندگی و محرومیت زادیی این پایگاه در چند سال اخیر ارائه کرد که از این میان میتوان به ساخت 2 مدرسه روستایی، بازسازی کامل و تعمیرات جزیی 12 مدرسه روستایی دیگر اشاره کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر