کد خبر: 1078912
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
همزمان با ایام مبارک دهه فجر
همزمان با ایام مبارک دهه فجر یک طرح فرهنگی ورزشی شامل مجموعه استخر سرپوشیده و فضاهای پیرامونی آن در شرکت ملی حفاری ایران در اهواز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این طرح که در مراسمی با حضور  مقامات وزارت نفت و استانی افتتاح شد، در  راستای توسعه فضای فرهنگی ورزشی، مسابقات داخلی و بین المللی و ارائه خدمات به کارکنان و خانواده های صنعت حفاری احداث شده است. 

 

در این مراسم  فلاحی فرماندار اهواز ،  امینی شهردار اهواز ،  یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، افشار رئیس امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی نفت ایران،  بنی تمیم مدیرکل ورزش و تربیت بدنی استان، اعضای هیئت مدیره، مدیران و روسای شرکت ملی حفاری ایران و مدیر و دست اندرکاران باشگاه فرهنگی ورزشی و جمعی از کارکنان شرکت حضور داشتند. 

 

در این مراسم اعلام شد : استخر بین المللی شرکت ملی حفاری ایران  که  به نام شهید  نادر حمید از  شهدای مدافع حرم  نامگذاری شده  است ،   در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۷۰۰ متر مربع در مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای شرکت در شمال شرقی شهر اهواز احداث و در نوع خود در صنعت نفت و کشور کم نظیر است و از استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات استانی، کشوری و بین المللی برخوردار می باشد. 

 

طرح پیش گفته شامل سوله ای با اسکلت بتنی، فضای اداری، ورزشی و همچنین استخرهای  قهرمانی، آب درمانی و کودکان، سونا و جکوزی و دیگر امکانات احداث و با توجه به پیش بینی میزبانی مسابقات کشوری و بین المللی دارای جایگاه های تشریفات، خبرنگاران، داوران، تماشاچیان و ...  است. 

 

همه مراحل طراحی، ساخت، راه اندازی، تامین امکانات، ماشین‌آلات و تجهیزات با استفاده از توانمندی های شرکت و پیمانکاران با نظارت مدیریت ارشد شرکت، اداره مهندسی راه و ساختمان و تلاش همه بخش‌های درون سازمانی انجام  و در این ارتباط تاکنون بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده و دو میلیون نفر ساعت نیروی تخصصی مشغول به کار بودند. 

 

در مراسم افتتاح این طرح  محسن پاک نژاد مشاور  مدیرعامل شرکت با تبریک ایام الله دهه  فجر و چهل و  سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: این  شرکت تلاش  نموده است  که  ضمن پاسخگویی به نیازهای صنعت  نفت  و  ایفای نقش مهم  خود  در امر تولید ، در  زمینه  مسئولیت  های  اجتماعی  نیز به  نحو  مناسب  به  وظایف خود  عمل نماید‌  .

 

در ادامه افشار رئیس امور ورزش و  تربیت   بدنی   شرکت  ملی نفت   ایران  در سخنانی از  تلاش های  مجموعه   مدیریت   و  کارکنان  شرکت  ملی حفاری در  توجه  به    مسئولیت  های  اجتماعی  و   از  جمله  احداث   این  فضای  ارزشمند   فرهنگی   ورزشی   قدردانی  کرد.  

 

همچنین  طالب زاده رئیس اداره مهندسی راه و ساختمان شرکت درباره مراحل  ساخت  این  مجموعه و استخر به تفصیل گزارشی ارائه  داد و شهردار اهواز ، نماینده مردم شریف اهواز، باوی، حمیدیه و کارون و مدیرکل ورزش و تربیت بدنی استان به ایراد سخنرانی پرداختند .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر