کد خبر: 1078911
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
با حضور مدیران و مسئولان شهریصورت گرفت :
همزمان با ایام دهه مبارک فجر پنج پروژه عمرانی در بندر آبادان با اعتبار ۳۷۵ ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت: پنج پروژه عمرانی در بندر آبادان با حضور امام جمعه ، معاون استاندار و فرماندار ویژه و برخی مسئولین ارشد این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید .

رضا سفاری افزود: پروژه هایی که در بندر آبادان به بهره‌برداری رسید از جمله سالن مسافری این بندر است که با توجه به پایان کار این سالن مسافری و گردشگری ، در زمینه استقبال از مسافران و گردشگران دغدغه های وجود ندارد که این پروژه با اعتبار ۲۱ میلیارد ریال به پایان رسید.

او ادامه داد: از دیگر اقدامات توسعه این بندر ، احداث دو انبار نگهداری کالا است که با اعتبار بالغ بر ۱۸۱ میلیارد ریال و هر کدام به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع ، تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان اضافه کرد: یکی از اقدامات لازم و مهم انجام شده ، سیستم مانیتورینگ و مداربسته یگان حفاظت بندر آبادان بود و با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به کار آن پایان داده شد و به بهره برداری رسید.

رضا سفاری یاداور شد : در راستای مسئولیت های اجتماعی و باتوجه به حمایت های سازمان بنادر ، پروژه آسفالت خیابان چهل متری ذوالفقاری از میدان شهید دریاقلی تا میدان ایستگاه ۵ ذوالفقاری و ترمیم ، لکه گیری و نگهداری آسفالت خیابان مسیر تردد کامیون ها به طول ۱۰ کیلومتر ، از ایستگاه ۱۲ ذوالفقاری تا درب ورودی بندر آبادان را هم امروز با حضور جمعی از مسئولان این شهر افتتاح شد که اعتبار این پروژه ۱۳۵ میلیارد ریال است .

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان در آیین افتتاح این پروژه ها خاطر نشان کرد: دو انبار نگهداری کالا در دو بندر اروندکنار و چویبده کار احداث آن تا انتهای سال جاری ، پایان خواهد یافت.

رضا سفاری با بیان اینکه احداث اسکله بتنی در بندر اروندکنار تا پایان خرداد ماه سال ۱۴۰۱ به پایان میرسد گفت: اسکله قدیمی بندر چویبده در حال ترمیم اساسی است.

گفتنی است، ساختمان اداری بندر چویبده و واحد آتش نشانی و ایمنی بندر اروندکنار و چند پروژه دیگر هم در دستور کار است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر