کد خبر: 1078169
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱
امام جمعه بناب گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حرارت سنج انقلاب است و حضور پرشور مردم دشمنان را ناامید می‌کند.

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های نماز جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه باید در مقابله با دشمنان یکدست باشیم؛ افزود: یوم الله ۲۲ بهمن از جمله روزهایی است که باید اختلافات را کنار کذاشت و اگر مسئولین امر تشخیص دهند که راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری باشد، باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی در این حرکت شرکت کرد. چرا که بی تفاوتی و هرگونه عقب نشینی از این اجتماع خیانت به کشور است و به طور قطع چند قدم حضور در این راهپیمایی، همراهی با هزاران شهیدی است که تقدیم این انقلاب و نظام شده است.

وی با بیان اینکه در اوضاع و احوال کنونی حفظ وحدت و همدلی لازمه نظام و انقلاب است؛ گفت: در اجرای عدالت مشکل داریم و موجب شده که جایگاه های مسئولین و انسان های کاربلد کنار گذاشته شده و مجموعه ها و دستگاه ها از مدیر و مدبر خالی شوند.

وی اضافه کرد: دولت مرکز کارآموزی شده و به بهانه کادرسازی در زمان تغییر دولت ها کل افراد تغییر می یابند و همیشه تعداد زیادی نخبه نیز از گردونه خدمات دهی محروم مانده و کنار گذاشته می شوند.

امام جمعه بناب در ادامه با تسلیت رحلت جانگداز آیت الله العظمی صافی گلپایگانی فرا رسیدن ایام رجب را تبریک گفت و با دعوت از نمازگزاران به انجام اعمال این ماه، توبه و استغفار را از واجبات ماه رجب اعلام کرد.

حجت الاسلام باقری بنابی همچنین به واقعه به شهادت رسیدن یکی از مسئولین نیروی انتظامی در شیراز توسط اراذل و اوباش اشاره کرد و با محکوم کردن این اقدام، از قوه قضائیه جهت برخورد شدید با عاملان این جنایت تلخ درخواست کرد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر