کد خبر: 1078166
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
امام جمعه مراغه:
عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: مسئولان کشور و شورای امنیت ملی از ماموران انتظامی در زمینه برخورد با اراذل و اوباش حمایت کنند.

آیت الله محمد تقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: امروز در کشورمان امنیت بزرگترین نعمت است و وقتی اراذل و اوباش به ماموران انتظامی تعرض می کنند نباید این گونه حرکات که زمینه ساز میدان دادن به  این افراد شده و امنیت را خدشه می کند، ادامه داشته باشد.
وی با اشاره به شهادت مامور انتظامی در شیراز ادامه داد: یاد این شهید را که در راه مأموریت به‌دست اراذل و اوباش به شهادت رسیده گرامی میداریم و از مقام های مسئول انتظار داریم که اجازه تکرار دوباره این گونه حوادث را ندهند و این گونه نباشد که مامور حفظ امنیت جامعه اجازه برخورد با اوباش را نداشته باشد.
وی اضافه کرد: به عنوان نمازگزاران این شهرستان و امت مومن و انقلابی که بیش از ۱۴۰۰ شهید تقدیم  میهن اسلامی کرده اند، آمادگی خود را اعلام می کنیم تا در برابر جریان های انحرافی و اراذل و اوباش از نیروی انتظامی حمایت کرده و در این  راه از جان خود مضایقه  نکنیم.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به رحلت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید گفت: ایشان از جوانی در حوزه های علمیه حضور داشته و همواره عشق به اهل بیت و ولایت داشته و آثار فاخری در زمینه علوم اسلامی به وجود آورده است.  
آیت الله پورمحمدی افزود: ایشان دارای خلوص نیت پاک بودند و نزدیک به ۱۱۰  کتاب تالیف کرده و انسانی محقق و وارسته بودند.
وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: نحوه برگزاری این مراسم ملی با توجه به وضعیت فعلی کرونایی، براساس تصمیم ستاد ملی کرونا و مقامات کشوری خواهد بود.
وی ادامه داد: اگر بنا باشد این راهپیمایی به صورت حضوری برگزار شود، باید پروتکل های بهداشتی از جمله ماسک استفاده شود چراکه در صورت تداوم وضعیت نگران کننده کرونایی کشور، مراکز بهداشتی و درمانی و مردم دچار مشکل خواهند شد.
وی اضافه کرد: به عنوان برادر دینی از شهروندان خواهشمندم تا موازین بهداشتی را در وضعیت فعلی رعایت کنند چراکه ابتلا به کرونا و شیوع آن، سایر افراد جامعه را دچار مشکل و بیماری خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر