کد خبر: 1077538
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران، بر تغییر در مهندسی همسو با غنی‌سازی مشاغل در سازمان تاکید کرد و گفت: مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران با همه توان مدیریتی و کارشناسی خود در تلاش است به سمت و سوی چابک سازی و بروز رسانی ساختار سازمان حرکت کند.

ولی الله دینی  در جلسه هم اندیشی با مدیریت و هیئت رئیسه منطقه هشت عملیات انتقال گاز در تبریز، اظهار کرد: هر سازمانی بر اساس شرایط خود، به ارتقای پایه های سازمانی، غنی سازی و بازنگری ساختار نیاز دارد، لذا در مهندسی ساختار، نیاز است اندازه سازمان مشخص و ابزار ساختمان فراهم شود؛ بر همین اساس امیدواریم که در این هم اندیشی به بازآرایی سازمانی و حفظ و نگهداشت نیروهای با تجربه مدیریت بهتری داشته باشیم.

مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: برای رسیدن به اهداف استراتژی سازمانی باید دیدگاه مان را تغییر دهیم و از ساماندهی مشاغل نیروهای قراردادی و پیمانکاری غافل نشویم چون که با بها و ارزش دادن و توان افزایی همکاران پرتلاش، بهره وری را ارتقاء داده و امید به ادامه فعالیت در این نیروها را تقویت می کنیم. 

وی یادآور شد: در بازنگری و ارتقاء ساختار کف سازمان در اولویت قرار داشته و همگام با رشد تکنولوژی ضرورت دارد دانش کاربری در سازمان نیز افزایش یابد.

دینی تاکید کرد: باید فرآیندها را بطور دقیق شناخته و به سمت چابک سازی حرکت کنیم چرا که نمی توان با نگاه غیر فنی مشکلات فنی را رفع کرد، نیاز است بازخورد ساختار سازمانی را هم در نظر گرفته و به دنبال انحراف معیار باشیم.

مدیر مهندسی ساختار شرکت ملی گاز ایران همچنین منطقه هشت عملیات انتقال گاز را سازمانی بی عیب دانست و از تلاش همه همکاران این منطقه عملیاتی که با فعالیت های مضاعف خود در فصول سرد سال داشته اند، تشکر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر