کد خبر: 1077391
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷
امام جمعه بناب با بیان اینکه جمهوری اسلامی خون بهای شهیدان زیادی است و برای حفظ آن هم خون زیادی همچون حاج قاسم سلیمانی ریخته شده است، گفت: نباید بگذاریم این امانت الهی تضعیف و پایمال شود.

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بناب با گرامیداشت و تبریک فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر، گفت: نعمت ولایت و جمهوری اسلامی نعمتی بی بدیل است که خداوند آن را به ملت ایران ارزانی کرده است.

وی  با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: خداوند مردم را به توجه به دو مسأله توجه داده است: یادآوری نعمت ها و قدرشناسی مذاهب الهی، چرا که قدرشناسی از مذاهب الهی نعمت های خداوندی را افزون می کند و کفران نعمت باعث نزول بلا می شود.

امام جمعه بناب با اشاره به اینکه نگهداری این امانت وظیفه یکایک ماست؛ گفت: ایران امروز پایگاه مسلمانان، پایگاه توحید و حرم اهل بیت عصمت و طهارت است و مشکلات و تنگناهای مالی و اقتصادی هم خواهد شکست و یک امتحان برای ما و دولت است.

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی دشمنان با جمهوری اسلامی به خاطر اسلام است؛ افزود: موضوعات دیگر بهانه است و دعوای دشمن با جمهوری اسلامی ایران دعوای اسلام است.

حجت الاسلام باقری بنابی اظهار کرد: جمهوری اسلامی زمینه سازی و آماده سازی برای استقرار حکومت جهانی است و ما در این برهه حساس تاریخ فقط امانتدار جمهوری اسلامی هستیم تا آن را به صاحب اصلی اش تحویل دهیم.

وی در ادامه افزود: عظمت مردم ایران جاوید و ماندگار است و به طور قطع با مقاومت و ایستادگی از این امتحان نیز سربلند بیرون خواهیم آمد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر