کد خبر: 1077093
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری از برگزاری رزمایش امنیتی، دفاعی و مردم‌داری حضرت فاطمه زهرا (س) در چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی با محوریت شهرستان زیرکوه خبرداد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری از برگزاری رزمایش امنیتی، دفاعی و مردم‌داری حضرت فاطمه زهرا (س) در چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی با محوریت شهرستان زیرکوه خبرداد.
غلامعلی تناکی، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری بیرجند گفت: این قرارگاه افتخار دارد که به عنوان قرارگاه عملیاتی زیرمجموعه قرارگاه عملیاتی ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه در روز‌های آینده نسبت به اجرای رزمایش امنیتی، دفاعی و مردم‌داری حضرت فاطمه زهرا (س) در چهار شهرستان مرزی استان با محوریت شهرستان زیرکوه اقدام می‌کند. وی افزود: هدف از این رزمایش نمایش اقتدار و آمادگی نیرو‌های نظامی، بسیجیان و رزمندگان این قرارگاه و ظرفیت‌های متعدد نظام برای دفاع و مراقبت از امنیت با استفاده از روش‌های نوین است. فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری با بیان اینکه همچنین در این رزمایش علاوه بر آمادگی‌های عملیاتی و افزایش تعامل و هماهنگی‌های بین رده‌ها، افتتاح و راه‌اندازی بیمارستان صحرایی صورت گرفته است، تصریح کرد: این بیمارستان به صورت مجهز برای امداد و بهداشت، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی برای منطقه به مدت پنج روز در روستای مرزی شاهرخت برپاست. تناکی گفت: پیش‌بینی می‌شود یکهزار عمل جراحی در این بیمارستان صحرایی انجام شود. وی با اشاره به اینکه در مدت اجرای این رزمایش یک‌هزار بسته معیشتی، ۲۵ سری جهیزیه و لوازم‌التحریر در بین مردم محروم این منطقه توزیع شده و راه‌اندازی کاروان جُنگ شادی در روستا‌های مرزی صورت گرفته است، افزود: همچنین طرح اجرای سه بند خاکی با همکاری منابع طبیعی و آبخیزداری استان مورد مطالعه قرار گرفته تا عملیاتی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار