کد خبر: 1076863
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
محمدرضا باهنر:

جا‌هایی نیازمند اصلاحات ساختاری هستیم و به اعتقاد من مملکت را با یک مجلس نمی‌شود اداره کرد و مجلس الان منطقه‌ای و صنفی است.
به گزارش فارس، محمدرضا باهنر، دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست ماهانه این تشکل اظهار داشت: امروز چندین دولت و مجلس و قوه قضائیه و مجمع تشخیص را پشت سر گذاشته‌ایم و مجموعه‌ای از اتفاقات در کشور ما رخ داده است، این در حالی است که سؤال نسل جدید انقلاب این است که جمهوری اسلامی چه کاری کرده که اگر حکومت دیگری بود، نمی‌توانست آن کار را انجام دهد؟ اما اگر مؤلفه‌های مختلف را از نظر کمی و کیفی با سایر کشور‌ها مقایسه کنیم، خواهیم دید که پیشرفت‌های افتخارآمیزی نسبت به قبل از انقلاب داشته‌ایم و رتبه ما نسبت به سال ۵۷ بسیار بالاتر است.
باهنر ادامه داد: امروز کشوری مستقل داریم و هیچ کشور کینه‌توزی در دنیا وجود ندارد که ما را به وابستگی متهم کند.
باهنر با بیان اینکه دولت، هم وارث همه کار‌های خیر و برکت گذشته و هم وارث تلنباری از مشکلات است، گفت: جا‌هایی نیازمند اصلاحات ساختاری هستیم و به اعتقاد من مملکت را با یک مجلس نمی‌شود اداره کرد و مجلس الان منطقه‌ای و صنفی است و مجلسی که به فکر منافع ملی باشد، نداریم. وی با تأکید بر اینکه باید اصلاح ساختار و خود را برای جمهوری دوم آماده و در حکمرانی مطلوب تجدیدنظر کنیم، تأکید کرد: دولت به رغم تلنبار مشکلات قدم‌های خوبی برداشته است، برای نمونه الان آمار ایران در کرونا در دنیا افتخارآمیز است.
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تأکید کرد: فرار مغز‌ها یکی از نقیصه‌های کشور است و باید به نسل امروز امید تزریق شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار