کد خبر: 1076779
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰
شهردار چهار باغ:
شهردار چهار باغ با اشاره به جمع آوری کارتن خواب ها و بی خانمان ها در این شهرستان ، از دستگاه های اجرایی و حمایتی خواست در ساماندهی این افراد به کمک شهرداری بیایند.

محمد رضا قربانی اظهار داشت: حوزه معاونت خدمات شهری و واحد کنترل و نظارت شهرداری چهارباغ دراین روزها که هوا به شدت سرد است ، اقدام به جمع آوری بی خانمان ها کرده اند که امکانات مدیریت شهری پاسخگویی تامین نیازهای این افراد نیست .

وی افزود: در ۲ شب گذشته که سرما و یخبندان در چهارباغ به اوج خود رسید کارتن خواب ها و افراد بی سرپناه در نواحی ملک آباد، مهدی آباد و شهرک ابریشم این شهرستان به جان پناه ها و گرم خانه های موقت منتقل شدند.

وی با تاکید بر ضرورت پیشگیری از مرگ کارتن خواب ها در سرمای زمستان تصریح کرد: ضروری است نهاد های مسوول با بهره گیری از حداکثر امکانات برای جمع آوری و ساماندهی افراد بی خانمان و معتاد در سطح چهارباغ وارد صحنه شوند.

شهردار چهارباغ اظهار داشت: با آنکه کارکنان خدمات شهری با تمام توان برای نجادت جان بی خانمان ها از سرمای شدید تلاش وافری را به کار گرفته اند ، اما موفقیت در حد انتظار در این راستا همت والای همه نهادهای مسوول را طلب می کند.

قربانی پیشنهاد داد که افزون بر حضور پررنگ نهادهای مسوول در بحث‌ ساماندهی وضعیت افراد بی خانمان و معتاد، افراد خیر و نهادهای غیردولتی نیز در این اقدام خدا پسندانه حضوری فعال داشته باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار