کد خبر: 1076651
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
فردی که شب گذشته اقدام به تیراندازی در محدوده خیابان شریعتی کرده بود، دستگیر شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: شب گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که از درگیری فردی در محدوده خیابان شریعتی و پل رومی حکایت داشت و در توضیح آن گفته شده بود که متهم اقدام به تیراندازی در این محدوده کرده است.

در همین راستا نیز ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش وارد عمل شده و این فرد را که غیرنظامی بود، شناسایی، دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

در جریان تحقیقات اولیه از متهم دستگیر شده مشخص شد که درگیری میان او و صاحب یک فست فود در محدوده خیابان شریعتی، نبش خیابان موسیوند رخ داده است و این فرد اقدام به شلیک سه تیر کرده و همین موضوع نیز موجب ایجاد درگیری و وحشت مردم شده است.

پلیس تهران نوع این اسلحه به کار رفته در این درگیری را زعاف اعلام کرد و گفت: متهم دستگیر شده تیرها را به سمت مالک فست فود شلیک کرده بود که البته به وی اصابت نکرده بود.

همچنین با دستگیری این متهم اسلحه زعاف و پنج تیر جنگی همراه وی نیز کشف و ضبط شد.

رییس کلانتری ۱۰۱ تجریش نیز درباره رسیدگی به این پرونده به ایسنا گفت: این موضوع در حال رسیدگی است و ماموران پلیس پایتخت با دستور مقام قضایی تحقیقات خود برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد مرتبط با این موضوع و نیز نحوه و چگونگی تهیه سلاح را در دستور کار خود قرار داده اند.

شب گذشته، راننده یک دستگاه سواری مازراتی در خیابان شریعتی اقدام به تیراندازی و درگیری کرده بود که تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده بود.
منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار