کد خبر: 1076627
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی خبرداد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی گفت: در حین برگزاری این نمایشگاه سه کارگاه تخصصی ویژه صنعت استان مرکزی برگزار و بیش از ۵۰ قرارداد منعقد شد.

طیب میرزایی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت، صنایع کوچک، بزرک و دانش بنیان استان مرکزی در دي ماه ١٤٠٠در مساحت ۳۸۵۰ مترمربع در قالب ۱۵۰ غرفه  و در سه سالن برگزار شد.

وی افزود: غرفه های مهمان این نمیشگاه از استان های تهران و اصفهان بودند و ۸۵ درصد غرفه ها از شهرک ها و نواحی صنعتی استان مرکزی تشکیل شده بود، به طور متوسط ۱۵۰۰ نفر روزانه طی این ۴ روز از این نمایشگاه بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی تصریح کرد: تشکل ها و انجمن های نفت، گاز، پتروشیمی، قطعات خودرو، عایق های رطوبتی، خوشه های ریلی، خانه صنعت  معدن و ناحیه صنعتی سمقاور در این نمایشگاه شرکت کردند.

میرزایی بیان کرد: اجرای تورهای صنعتی از همه شهرک های صنعتی استان مرکزی از جمله برنامه های ویژه این نمایشگاه بود و برخی از مسئولین مرتبط کشوری و استانی از آن بازدید ویژه داشتند.

وی ادامه داد: اجرای ۲ ساعت برنامه زنده رادیویی که تبدیل به پرمخاطب ترین برنامه رادیویی استان مرکزی شد، چاپ نشریه تخصصی طلوع صنعت، چاپ کتاب نمایشگاه و توزیع آن بین شرکت کنندکان، تولید ۲ تیزر تخصصی، پوشش کامل تصویری هرروز نمایشگاه و ساخت تور مجازی و همچنین تبلیغات محیطی با نصب ۴۰ بنر در تابلوهای تبلیغاتی شهری در اراک و ۱۳ نقطه در استان مرکزی از مجموعه فعالیت های انجام شده برای اطلاع رسانی در خصوص این نمایشگاه بود. در حین برگزاری این نمایشگاه ۳ کارگاه تخصصی ویژه صنعت استان مرکزی برگزار و بیش از ۵۰ قرارداد منعقد شد.

میرزایی اضافه کرد: درصد رضایت غرفه داران بر اساس نظرسنجی علمی و استاندارد نمایشگاه ۷۳ درصد بود و از مزایای نمایشگاه می توان به این نکته اشاره کرد که این عنوان نمایشگاه متنوع ترین نمایشگاه صنعت استان مرکزی طی ۲۰ سال گذشته از لحاظ محصول و بزرگترین نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط استان مرکزی پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار