کد خبر: 1076475
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰

اوباش مسلحی که چند شب قبل در درگیری مسلحانه با هم باعث وحشت شهروندان شده بودند به محل حادثه منتقل شدند و در حضور مردم صحنه جرم را بازسازی کردند.
به گزارش جوان، شامگاه سه‌شنبه ۲۱‌دی‌ماه ساکنان و رهگذران خیابانی در محدوده خیابان وحدت اسلامی در جنوب تهران با شنیدن صدای شلیک چند تیر وحشت زده از خانه‌های‌شان بیرون آمدند که مشاهده کردند چند اراذل در حال درگیری مسلحانه با یکدیگر هستند.
با اعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ وارد عمل شدند و موفق شدند دو روز بعد از حادثه متهمان را شناسایی و بازداشت کنند. از آنجایی که قدرت‌نمایی متهمان برای یکدیگر باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند صبح دیروز شش‌نفر از آن‌ها به دستور قاضی پرونده برای شکستن هیمنه و ابهت پوشالی‌شان به محل حادثه منتقل شدند و صحنه جرم را در حضور مردم بازسازی کردند.
سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران در حاشیه بازسازی صحنه جرم از سوی متهمان با حضور در جمع خبرنگاران گفت: در ساعات پایانی ۲۱‌دی‌ماه دو گروه از اوباش که از مدتی قبل با یکدیگر داشتند، در یک نقطه در خارج از تهران و دو نقطه در شهر تهران با یکدیگر درگیر شدند. یکی از محل‌های درگیری این افراد نمایشگاه خودروی وابسته به یکی از طرفین نزاع و درگیری در خیابان وحدت اسلامی بود که اوباشگران اقدام به تیراندازی به سمت آن کردند که همچنان جای گلوله‌ها قابل رؤیت است.
وی ادامه داد: این افراد در دیگر نقاط از جمله محله کیانشهر نیز با یکدیگر درگیر شدند و در واقع به اماکن صنفی وابسته به طرفین نزاع حمله کرده و اقدام به ایجاد قدرت‌نمایی کرده بودند که این اقدام آنان موجب ترس و وحشت شهروندان نیز شده بود.
متهمان ظرف کمتر از ۴۸‌ساعت شناسایی شدند و مأموران پلیس با حضور در مخفیگاه متهمان هر دو گروه را که تعدادشان هفت نفر بود، دستگیر کردند و دیروز هم با دستور قضایی و به منظور شکستن هیمنه پوشالی آنان به محل جرم بازگردانده شدند.
سرهنگ راستی با بیان اینکه این افراد سابقه دار بودند، اظهارکرد: نمی‌توان آنان را جزو اوباشگران سطح یک دانست.
این افراد درگذشته نیز درگیری‌هایی داشتند که البته در آن از سلاح گرم استفاده نکرده بودند.
وی درباره اینکه گفته می‌شود یکی از گروه‌های درگیر در این نزاع از نوچه‌های یکی از اوباشگران معروف تهران هستند، نیز گفت: فرد مورد نظر شما در خارج از کشور است و اگر وارد کشور شود، دستگیر خواهد شد. این فرد هم دارای سوابق عدیده است، اما همانطور که گفتم در کشور حضور نداشته است.
سرهنگ راستی در پایان از همکاری دستگاه قضایی با پلیس قدردانی کرد و گفت: پلیس فتا نیز در جریان این مأموریت همکاری و هماهنگی خوبی با پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار