کد خبر: 1076204
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید نبود یک مربی دروازه‌بان خوب، سال‌ها در این تیم احساس می‌شود.
پرویز برومند، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در گفتگو با ایسنا، درباره عملکرد آبی‌پوشان پایتخت در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به لحاظ فوتبالی، لیگ ما فوتبالی ندارد، اما از منظر نتیجه‌گیری، استقلال عملکرد خوبی داشته است و توانسته هوادارانش را راضی نگه دارد. درست است که می‌گویند تیمی که در نیم‌فصل قهرمان می‌شود، ۸۰ درصد قهرمان پایان فصل هم خواهد شد، اما فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است، اما امیدوارم استقلال پس از مدت‌ها بتواند عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

او در پاسخ به این سوال که استقلال در نیم‌فصل اول چه نقاط ضعف و قوتی داشت؟ گفت: استقلال در فاز دفاعی و دفاع تیمی خیلی خوب کار کرده است، اما در خط حمله مشکل دارد. تیم یک بازیکن بازی‌ساز و یک مهاجم شش‌دانگ و گلزن کم دارد.

برومند در واکنش به این مساله که استقلال بهترین خط حمله لیگ را در نیم فصل از آن خود کرده است، خاطرنشان کرد: باید دید گل‌های استقلال را چه کسانی زدند. بررسی‌ها نشان می‌دهند، مهاجم‌های استقلال تاثیر خیلی زیادی روی گل‌های استقلال نداشتند و در بقیه پست‌ها شاهد گلزنی بازیکنان استقلال بودیم. استقلال شاید بازیکنان خوبی در خط حمله دارد، اما از آن‌ها استفاده نمی‌کند.

دروازه‌بان سال‌های گذشته استقلال در پاسخ به این سوال که استقلال در نقل و انتقالات نیم‌فصل چه بازیکنانی را باید در اختیار بگیرد؟ گفت: به نظر من باید در خط حمله بازیکن جذب کند و هم‌چنین به یک بازیکن بازی‌ساز در خط هافبک نیاز است. البته استقلال با نفرات خوبی که دارد، نیازی به گرفتن بازیکن ندارد، اما باید دید در نیم فصل دوم چه اتفاقاتی پیش می‌آید و بهتر است که استقلال در نقل و انتقالات فعالیت داشته باشد. این را هم باید گفت که استقلال اگر با بازیکنان خود تمرین بیش‌تری داشته باشد روی آن‌ها کار کند، اتفاقات بهتری رقم می‌خورد.

برومند درباره عملکرد دروازه‌بانان استقلال خاطرنشان کرد: سال‌ها استقلال با دروازه‌بانانش تیم ملی را ساپورت می‌کرد. من فکر می‌کنم بازهم می‌تواند این اتفاق رخ دهد، چون استقلال ۳ دروازه‌بان خیلی خوب دارد، اما مدیریت کردن این مساله نیازمند وجود یک مربی دروازه‌بان خوب دارد که ما الان چندسال است که شاهد این موضوع نیستیم.

وی درباره نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: در نیم‌فصل دوم شرایط سخت‌تر می‌شود. ممکن است در نیم‌فصل دوم، تیم‌هایی که مدعی سقوط هستند، به راحتی امتیاز ندهند و تیم‌های بالای جدول تلاش خود را برای قهرمانی می‌کنند. امیدوارم این روند در استقلال ادامه پیدا کند و در پایان عنوان قهرمانی توسط آبی‌پوشان کسب شود.

او در پایان و در پاسخ به این سوال که استقلال برای قهرمان شدن در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر باید چه چیز‌هایی را مد نظر خود قرار دهد؟ گفت: به نظر من همبستگی، غیرت، مغرور نشدن و آرامش باید در تیم وجود داشته باشد تا بتواند گام‌های مثبتی برای قهرمان شدن در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بردارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار