کد خبر: 1076151
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
رئیس پلیس آگاهی استان البرز خبرداد
رئیس پلیس آگاهی استان گفت: اعضای باند 2 نفره سرقت لوازم داخل خودرو که در مناطق شمالی کرج اقدام به 40 فقره سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

سرهنگمحمد نادربیگی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در مناطق شمالی شهر کرج از جمله عظیمیه، جهانشهر و حسن آباد، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.و

ی افزود: بررسی های اولیه حاکی از آن بود که سارقان در یک گروه 2 نفره در نیمه های شب با پوشاندن سر و صورت خودروهای فاقد لوازم ایمنی را شناسایی کرده و با روش تخریب شیشه اقدام به سرقت لوازمی از قبیل ضبط و باند و ابزار آلات آن ها می کنند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان داشت: بلافاصله اطلاعات به دست آمده از تحقیقات میدانی کارآگاهان در اختیار کلیه کلانتری های حوزه های سرقت قرار گرفت که یک روز پس از اعلام موضوع، گشت کلانتری 12 چمران یکی از سارقان را حین سرقت دستگیر و متهم را برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه یکم منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم دستگیر شده از سارقان حرفه ای و سابقه دار سطح کرج است، ادامه داد: نامبرده در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بوده اما با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به 40فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به شناسایی و دستگیری همدست متهم، یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه آنها تعدادی لوازم خودرو سرقتی کشف شد، خاطر نشان کرد: با شناسایی همه مال باختگان این پرونده، متهمان با پرونده تشکیلی به مراجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار