کد خبر: 1075534
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
مدیرعامل ارس:
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: لازمه توسعه اقتصادی، توجه به فرهنگ و هنر است و اگر به دنبال توسعه ای متوازن و جامعه ای ایده آل هستیم باید در کنار مباحث اقتصادی به موضوع فرهنگ و هنر نیز توجه ویژه داشته باشیم.

محسن نریمان  در مراسم رونمایی از پوستر سه جشنواره هنری ارس افزود: فعالان فرهنگی و هنری همواره به عنوان تاثیرگذارترین عوامل موثر بر جامعه مطرح بوده و هستند و نقش بی بدیلی را در ایجاد نشاط در جامعه دارند و هرچه شاخص های فرهنگی و هنری در جامعه گسترش پیدا کند، آن جامعه پویا و با نشاط شده و معضلات اجتماعی کاهش یافته و رونق اقتصادی ایجاد می شود.

وی یادآور شد: به دنبال راه اندازی این جشنواره ها با هدف ایجاد نشاط و انبساط خاطر در منطقه آزاد ارس هستیم و امیدوارم با تعامل مناسب بین هنرمندان و سازمان، به نقطه مطلوب برسیم.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی ارس گفت: ارس دارای ظرفیت های بی نظیری است که قابل قیاس با سایر مناطق آزاد کشور نیست و در همین راستا معرفی این منطقه برای افرادی که شناختی از ارس نداشتند بسیار حائز اهمیت بود.

نریمان گفت: دوره اول این جشنواره، ارس را در ذهن مردم ایران تبدیل به یک فایل ماندگار از تجلی استعدادهای صنعت، محیط زیست، گردشگری، کشاورزی، تاریخی و هنری کرد.
 وی اظهار امیدواری کرد و افزود: به رغم مشکلاتی که وجود دارد امیدوارم بتوانیم این جشنواره ها را در ارس عملیاتی کنیم و علاوه بر بازگرداندن روح نشاط و شادی در بین مردم و ارسوندان، شاهد بازتاب خوب و گسترده برگزاری این جشنواره ها در بیشتر نقاط کشور و همسایگان شویم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر