کد خبر: 1073606
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
کاربران شبکه‌های اجتماعی «علی مطهری» را به خاطر تازه‌ترین توئیتش به تحریف تاریخ متهم کردند
علی مطهری، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، در توئیتی نوشت: «مهم‌ترین درسی که باید از آیت‌الله منتظری بیاموزیم این است که ایشان به‌خاطر دفاع از حقوق مردم یک مقام عالی را از دست داد و برای تثبیت قدرتی که برای او حاصل بود حقیقت را کتمان نکرد.»

علی مطهری، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، در توئیتی نوشت: «مهم‌ترین درسی که باید از آیت‌الله منتظری بیاموزیم این است که ایشان به‌خاطر دفاع از حقوق مردم یک مقام عالی را از دست داد و برای تثبیت قدرتی که برای او حاصل بود حقیقت را کتمان نکرد.» این جملات با واکنش‌های بسیاری از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران صحبت‌های مطهری را به تحریف امام (ره) و تاریخ تعبیر کردند. استناد منتقدان مطهری به نامه‌ها و بیانات حضرت امام خمینی (ره) است. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران به مطهری مرور شده است.
حسن کریمی:
منتظری مقام عالی را از دست نداد. مجلس خبرگان و حضرت امام، مقام عالی را به‌خاطر عدم احراز و استمرار صلاحیت‌های لازم از وی گرفتند. آنچه شما حقوق مردم تعبیر می‌کنید حقوق منافقین و قاتلین ۱۷هزار شهید ترور است؛ کسانی که امروز هم از تراشیدن هیچ هزینه‌ای برای نظام اِبایی ندارند.

محمدامین سلیمی:
پیشنهاد پخش مستند «قائم‌مقام» در سیما رو میدم تا حقیقت حرف شما مشخص گردد.

عبدالله گنجی:
هنوز امام در دسترس است و تاریخ تحریف می‌شود. قبلاً هم در ماجرای دیگری از امام قضاوت کردید و بعد گفتید اشتباه کرده‌اید. لابد امام ضد حقوق مردم بود! که وی را عزل کرد. توهین از این بالاتر به امام هست؟ فقط در قضیه آیت‌الله منتظری بود که امام از خدا برای خود طلب مرگ کرد. از امام عذرخواهی کنید.

علیرضا سلیمانی:
لابد منظورشان از حمایت از حقوق مردم، پشتیبانی از قاتلان ۱۷ هزار شهید ترور و دلگرمی دادن به باند قاتلی است که در بیت او لانه کرده بودند و لیست ترور ۲۰ نفره مسئولان نظام از آیت‌الله خامنه‌ای و آیت‌الله مهدوی تا مرحوم عسگراولادی را در جیب‌شان گذاشته بودند.

رضا کهتری:
امام خطاب به آیت‌الله منتظری: «تاریخ پر است از خیانت علمای اسلام به اسلام؛ من شما را فردی ساده‌لوح می‌دانستم و اکنون نیز عادل نمی‌دانم؛ با دلی پرخون و قلبی شکسته شما را از قائم‌مقامی خود عزل می‌نمایم». #تحریف_امام #تحریف_تاریخ

طه حسن‌نیا:.
اما به نظر من مهم‌ترین درسى که می‌توان از آقاى منتظرى گرفت و ایشان را درس عبرت قرار داد این است که گول اطرافیان را نباید خورد و در مسیر حق همیشه ثابت‌قدم ماند تا عاقبت به‌خیر شد، حتى اگر جماعتى به اصطلاح خواص یا نزدیک‌ترین افراد در خانواده گفتند این مسیر باب میل ما نیست!

علی ذابین:
امام‌خمینی (ره) ۶ فروردین ۱۳۶۸: مطالبی که می‌گفتید دیکته‌شده منافقین بود. در دفاعیه شما از منافقین تعداد بسیار معدودی که در جنگ مسلحانه علیه اسلام و انقلاب محکوم به اعدام شده بودند را؛ منافقین از دهان و قلم شما رساندند و می‌بینید که چه خدمت ارزنده‌ای به استکبار کرده‌اید... با دلی پر خون و قلبی شکسته چند کلمه‌ای برای‌تان می‌نویسم. روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آن‌ها به منافقین می‌سپارید!

علی رستگار:
نامه امام به منتظری هم فتوشاپ بود؟ دفاع منتظری از مهدی هاشمی آدم‌کش با تفکرات افراطی و... هم کشک بود؟

محسن بختیاری:
رهبر انقلاب در جمع پرستاران فرمودند: شما تبیین نکنید به دروغ برای شما تبیین می‌کنند! حق بود در این ایام صداوسیما بیشتر منتظری را برای مردم تبیین می‌کرد!

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
1
1
هی میگید که درزمان حضرت علی یاران وخواص شمشیر برروی حضرتش کشیدند واز دشمنان مولا اطاعت وحرف شنوی داشتن وو و و ... !!!!!!
دنیا را ببینید به کجا رسیده !!!!!! کجایی شهید مطهری عزیز که ببینی گل سر سبد وجودت واین اقای خاص مطهری زاده شده پسر نوح !!!!!
من حیرانم که خدایا چه میشود که یک نفر مثل پسر شهید مطهری -که فیلسوف وروشنگری تمام عیاره- تا این حد از حماقت وبی عرضگی وپستی وکثافت ولجن سقوط میکند
!!!!؟؟؟؟؟؟فهم یک مسئله به این سادگی وبا وجود اینکه تمام اسناد ومدارک موجوده وازهمه مهم تر شخص حضرت امام که دراین قضیه بسیار واضح روشنگری داشتند رااینگونه تفسیر وانتشار میدهند ایا اینقدر مسئله پیچیده است یامثل نزدیکان مولا علی اینقدر سفره انطرف رنگین شده که برقش چشم امثال فرزند بزرگ فیلسوف انقلاب را کور کرده !!!! ای تف به اون فهمت که اینقدر خودت را به خریّت زدی ابله ابروی پدرت را هم بردی اینهمه جهالت وخریّت از کجا میاد خدا میدونه !!!منکه حیرانم !!! و به خدا پناه میبرم !!!!.
محمدرضا حمیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
1
1
علی مطهری حتی نسخه ی تکرار شده ی اقای منتظری هم نمی تواند باشد
چون منتظری در دهه 50 مبارزه کرد و شکنجه دید اما چون ساده لوح و دهن بین بود در دام منافقین و لیبرالها افتاد
اما علی مطهری چون فرزند ایت الله مطهری شده و به دلیل بی لیاقتی نمایندگان مردم در شورای نگهبان به ایشان و داماد عزیزشان گفته اند شما جایگاه نمایندگی مردم را ندارید شده اند دشمن نظام و طرفدار منافقین و مهدی هاشمی معدوم وکسانی که توسط امام امت عزل شده اند
اینها انقلاب و نظام را ملک اجدادی خود میدانند دیگر جایگاهی بین مردم که وارثان انقلاب هستند ندارند
نعمت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۸
0
0
نظر من از نظر اقای ناشناس موءدبانه تر بود چرا نشر نکردید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار