کد خبر: 1073517
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
پیکر مطهر چهار شهیـد تـازه تفحص‌شده پس از سال‌ها دوری از وطن در نقاط مختلف تهران و ورامین با حضور گسترده مردم تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

پیکر مطهر چهار شهیـد تـازه تفحص‌شده پس از سال‌ها دوری از وطن در نقاط مختلف تهران و ورامین با حضور گسترده مردم تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

پیکر مطهر شهید عبدالله پولادوند همزمان با ایام فاطمیه روز پنج‌شنبه ۲ دی ۱۴۰۰ در محله یافت‌آباد تهران تشییع و به خاک سپرده شد.
مراسم تشییع این شهید طلبه که پس از ۳۹ سال به میهن بازگشته با حضور باشکوه و بی‌نظیر مردم شهیدپرور و ولایتمدار منطقه ۱۸ تهران برگزار و پس از ادای احترام به پیکر مطهرش، در گلزار شهدای یافت‌آباد به خاک سپرده شد.
شهید عبدالله پولادوند هنگامی که در ۲۱ بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر و در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نائل شد، ۱۹سال بیشتر نداشت و در آن زمان مشغول تحصیل علوم دینی و حوزوی بود.
همچنین پیکر پاک و مطهر شهید «فرامرز کوهی» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس که پس از ۳۹ سال به میهن اسلامی بازگشت، روز پنج‌شنبه با حضور مردم و مسئولان در پیشوا تشییع و به خاک سپرده شد.
مردم خداجوی شهرستان‌های پیشوا و ورامین که با حضور در حسینیه شهدا و روستای چالتاسیون زادگاه شهید، با پیکر پاک و مطهر شهید کوهی وداع کرده‌بودند، با حضور در میدان امام خمینی (ره) پیشوا، پیکر این شهید تازه تفحص‌شده را تا صحن مطهر امامزاده جعفر (ع) تشییع کردند. پیکر این شهید پس از اقامه نماز در گلزار شهدای صحن مطهر امامزاده جعفر (ع) پیشوا به خاک سپرده شد. شهید کوهی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در خرداد ۶۱ در منطقه عملیاتی شرق بصره به مقام شهادت نائل آمد و بعد از ۳۹سال پیکر پاک و مطهرش در شهر حمیدیه عراق تفحص شد و به آغوش ایران اسلامی بازگشت. پیکر پاک و مطهر «محمد کوشمقانی» شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس هم پس از گذشت سال‌ها از فراق وی، در میان اشک و ماتم مردم شهید پرور و ولایتمدار شهر ری تشییع شد.
پیکر و پلاک محمد کوشمقانی پنج ماه قبل در تفحص‌های منطقه سلیمانیه عراق کشف شد.
این شهید جزو بسیجیان لشکر ۲۷ حضرت رسول اکرم (ص) بوده و در سال ۱۳۶۴ در منطقه سلیمانیه عراق به شهادت رسید و پس از ۳۶ سال به آغوش خانواده‌اش برگشته‌است.
مراسم تشییع پیکر شهید «باب الله داودی»، شهید گمنام دوران دفاع مقدس که به تازگی شناسایی شده‌است، شامگاه پنج‌شنبه با حضور پرشور مردم و خانواده این شهید در مسجد جامع امام علی (ع) منطقه شهران تهران برگزار شد.
شهید باب‌الله داودی، متولد فروردین سال ۱۳۴۶ در روستای «سگزآباد» شهرستان بوئین زهرا در استان قزوین است.
این شهید گرانقدر به عنوان بسیجی لشکر ۱۷علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) به جبهه اعزام شد و در هفتم اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمد.
پیکر مطهر این شهید، پس از عملیات تفحص سال ۱۳۹۴ به عنوان شهید گمنام در شهر چالانچولان شهرستان دورود به خاک سپرده شد و پس از شناسایی از طریق آزمایش دی‌ان‌ای در آبان امسال، پس از گذشت ۳۸ سال چشم‌انتظاری، خبر شناسایی این شهید به مادر چشم انتظار و خانواده‌اش داده شد.
پیکر این شهید عزیز به معراج شهدا منتقل شد و قرار است روز‌های آینده در استان قزوین تشییع و ۱۶ دی در روستای سگزآباد خاکسپاری شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار