کد خبر: 1072735
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی عنوان نمود
آیت الله دری نجف آبادی گفت: نقطه قوت فعالیت های کنگره شهدای استان مرکزی استمرار فعالیت ها است که از تاکیدات مقام معظم رهبری نیز می باشد و کنگره شهدای استان مرکزی نمونه یک اقدام جهادی و انقلابی در حوزه ایثار و شهادت است.

آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، در نشست گام دوم ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با موضوع برگزاری دومین اجلاسیه طلاب و روحانیون اظهار کرد: ‌امام خمینی(ره) با تشکیل انقلاب اسلامی و احیای فرهنگ ایثار و شهادت فصل جدیدی در تاریخ بشریت گشود و انقلاب اسلامی در امتداد حماسه عاشورا است که حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری پرچم دار نهصت عاشورا در عصر حاضر هستند و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی به برکت هدایت های امامین انقلاب اسلامی است.

وی افزود: جهاد، ایثار و شهادت ویژگی برجسته مدیریت حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است و اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی به برکت وجود این ویژگی شاخص در انقلاب اسلامی است که روز به روز باید تقویت و گسترش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر اینکه استان مرکزی با برگزاری کنگره امام خمینی(ره) و ۶۲۰۰ شهید در حوزه فعالیت های دفاع مقدس در کشور الگو است،گفت: برنامه هایی که در ذیل کنگره برگزار شده الگوهای ماندگاری در کشور به ماندگار گذاشته که قابل تقدیر است.

وی افزود: نقطه قوت فعالیت های کنگره شهدای استان مرکزی استمرار فعالیت ها است که از تاکیدات مقام معظم رهبری نیز می باشد و کنگره شهدای استان مرکزی نمونه یک اقدام جهادی و انقلابی در حوزه ایثار و شهادت است.

آیت الله دری نجف آبادی تأکید کرد: کنگره شهدای استان مرکزی با راه اندازی نهضت خدمت رسانی و تولید محتوا ما می توانیم را به طور عملی نشان داد و به معنای واقعی فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه احیا کرد.

وی با اشاره به اینکه اساس انقلاب اسلامی قرآن، مکتب اسلام ناب محمدی، اهل بیت، ولایت و مردم است ،گفت: امروز دفاع از دین، اسلام و انقلاب اسلامی باید به یک فرهنگ تبدیل شود چراکه دشمنان با تهاجم فرهنگی و عملیات روانی به دنبال زیرسوال بردن ارزش ها و توطئه علیه فرهنگ های ارزشی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در گام دوم انقلاب به کارگیری همت و تفکر جهادی برای رفع مشکلات یک ضرورت و اولویت است و باید فرهنگ ایثار و شهادت در تمام بخش های کشور حاکم شود و این نیازمند مشارکت همه جانبه و عزم ملی است.

وی برگزاری دومین اجلاسیه شهدای طلاب و روحانیون استان مرکزی به همت ستاد کنگره شهدای استان مرکزی را لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه مسیر ارزشمند کنگره خواند و گفت: همه باید این مسیر را با قوت و پای کارآوردن ظرفیت ها و توانمندی ها ادامه دهند.

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: همانگونه که کنگره شهدای استان مرکزی در حوزه تولید محتوا و چاپ کتاب های فاخر خوش درخشید و اقدامات ماندگاری انجام داد در دومین اجلاسیه طلاب و روحانیون تهیه تولید محتوا در حوزه نقش طلاب و روحانیون در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی مورد توجه باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار