کد خبر: 1072602
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
فرماندار ویژه کاشان:
فرماندار ویژه کاشان گفت: نمازجماعت به عنوان یک فریضه مهم دینی می تواند در ادارات شهرستان باعث وحدت، همکاری و بهبود کیفیت کار در خدمت رسانی بهتر به مردم شود.
هادی مومنی راوندی

علی اکبر مرتضایی در نشست شورای اقامه نماز شهرستان که با حضور نماینده ولی فقیه در منطقه برگزار شد، خطاب به روسای ادارات و ارگان های شهرستان کاشان تاکید کرد: ضروریست نمازخانه های ادارات شرایط مناسبی برای نمازگزاران و ارباب رجوع از لحاظ کیفی داشته و بهترین فضای اداره به امر برگزاری نماز جماعت اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: برگزاری فریضه نمازجماعت باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی شهرستان و همچنین در کارخانجات به منظور تشویق کارگران به حضور در نمازجماعت انجام گیرد.

مرتضایی اضافه کرد: مدیران شرکت ها می توانند با بهره گیری از ظرفیت برگزاری نماز جماعت، مباحث و مسائل مهم کاری آن مجموعه را به اطلاع کارگران رسانده و نتایج بهتری در کار آنها بگیرند.

جانشین شورای اقامه نماز شهرستان کاشان بیان داشت: امامان جماعت در ادارات و ارگان ها و مساجد باید به نحو شایسته مورد تکریم و توجه قرار گیرد و همچنین فریضه نمازجماعت به صورت منظم و در ساعت مشخص انجام گیرد.

فرماندار ویژه کاشان در پایان این جلسه بر حضور سرزده خود در ادارات و همچنین شرکت در نمازجماعت در دستگاه های اجرایی را از جمله برنامه های هفتگی خود عنوان کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر