کد خبر: 1071811
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۱
جلسه مجمع عمومي بررسی مباحث‌مختلف و برگزاری چهارمین دوره انتخابات شرکت خدماتی شهرك صنعتي آراسنج با رعايت كليه پروتكل هاي بهداشتي و با انتخاب اعضاء هيئت مديره جدید برگزار شد.
مسعود زارع

حميد رضا خانپور رئیس مجمع شرکتهای خدماتی شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاشهای هئیت مدیره سابق شرکت خدماتی و عذرخواهی از تاخیر در برگزاری انتخابات مجمع عمومی بدلیل شیوع ویروس کرونا و تغییر اساسنامه برگزاری انتخابات اظهار داشت: خوشبختانه واگذاري شهركهاي صنعتي به بخش خصوصي اين فرصت را براي واحدهاي توليدي فراهم نموده كه اجراي طرح ها و برنامه هاي مناسب جهت ارتقاء و نگهداري شهركهاي صنعتي خصوصاً در بحث مبلمان شهري و حفظ زيرساختها پيش از پيش فعالتر عمل نمايند.
مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان در ادامه به سهامداران شرکت کننده در انتخابات توصیه کرد، در هئیت مدیره جدید سعی کنید به افرادی رای بدهید که توانمندی، تخصص و تعهد لازم را داشته و تولیدکننده واقعی و دلسوز شهرک باشند و برای حل و فصل مشکلات شهرک دارای برنامه و ایده باشند.
وي پرداخت به موقع شارژ توسط واحدهای تولیدی و صنعتی به شرکت خدماتی را موجب ارائه خدمات بهتر، بالا رفتن امنیت شهرک، رونق تولید و حضور سرمایه گذاران جدید عنوان كرد.
خانپور تصريح كرد: حضور پرشور صنعتگران و توليدكنندگان در اين مجمع انتخابات نشان از شكوفايي و رونق توليد داشته وتشکیل هیئت مدیره های شرکتهای خدماتی گامی مهم در جهت اجرای اصل 44 قانون اساسی و کاهش تصدی گری بخش دولت خواهد بود.
در ادامه " مصطفي آقا علي" فرماندار بوئين زهرا اظهار داشت: در سال توليد، پشتيباني ها، مانع زدايي ها صنعتگران و توليد كنندگان در خط مقدم تحقق اين شعار مي توانند گامهاي اساسي در ايجاد اشتغال پايدار بردارند و حضور توليد كنندكان در اين شهرك كه با استقبال خوبي برخوردار هست و تشكيل شركت خدماتي با حضور سهامداران در راستاي پيگيري مسايل و مشكلات آنها شكل مي گيرد.
فرماندار بوئين زهرا در پايان قول مساعد در جهت برطرف شدن مشکل هزینه های آب بهاء واحدهای تولیدی و صنعتی و انتقال حق بهره برداری آب به شهرک در راستای کاهش هزینه آب بهاء را داده بود.
گفتني است این مراسم كه با حضور گسترده صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی آراسنج و با رعايت كامل پروتكل بهداشتي برگزار شد، پس از معرفی 12 نفر از کاندیدهای عضویت درهیئت مدیره شركت پس از برگزاري انتخابات 5 نفر كه بالاترين راي را كسب كرده به عنوان اعضای اصلی هيئت مديره شركت خدماتي شهرك صنعتي آراسنج به مدت دو سال انتخاب شدند.
شهرك صنعتي آراسنج با مساحت138 هكتار مي باشد كه در حال حاضر در اين شهرك 148 قرارداد با متقاضيان سرمايه گذاري منعقد شده كه از اين تعداد 100 واحد توليدي با سرمايه گذاري 3 هزار ميليارد ريال و اشتغال بيش از دو هزار و 415 نفر نيز به بهره برداري رسيدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر