کد خبر: 1071356
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:
حجت الاسلام مبلغی، گفت: فیبر نوری ‌از زیرساخت‌های مهم است که امیدواریم با آن پهنای باند اینترنت همراه و سایت‌های تلفن بهبود یابد.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام «محمدرضا مبلغی»، امروز(13آذر)، در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر نوری مسیر پل کشکان به کوهدشت، با بیان اینکه فیبر نوری ‌از زیرساخت‌های مهم پیشرفت است، اظهار داشت: این پروژه یکی از زیرساخت‌های اساسی ارتباطات در شهرستان‌های کوهدشت، رومشکان، پلدختر و خرم‌آباد است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی افزود: امید است که با آن پهنای باند اینترنت همراه و سایت‌های تلفن بهبود یابد.

وی ادامه داد: اینترنت و سایت تلفن همراه منطقه سپیده‌گل‌گل، اجرا و راه‌اندازی شش نیو سایت و ارتقا ۹ سایت ۲G و ۳G به ۴G، پایش تمام روستاهای کوهدشت و رومشکان، سایت سیار bts برای کوهدشت و رومشکان جهت جلوگیری از قطع ارتباطات در مواقع بحرانی، منطقه گردشگری شیرز و استفاده از اعتبارات USO برای پروژه‌های کوهدشت و رومشکان از مطالبات ما است.

حجت الاسلام مبلغی به محرومیت در شهرستان کوهدشت و رومشکان اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود مسئولان در این زمینه ما را همراهی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار