کد خبر: 1070202
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در تهران، کرج، اصفهان، تبریز، اراک و مشهد افزایش آلودگی هوا پیش‌بینی می‌شود.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: صادق ضیائیان، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: از امشب از میزان بارش در استان‌های گیلان و مازندران کاسته می‌شود و روز آینده در گیلان بارش پراکنده داریم.

وی افزود: روز جمعه پنجم آذرماه در برخی نقاط خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، جنوب لرستان، جنوب غرب اصفهان و غرب یزد بارش پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت داریم و این شرایط روز شنبه ۶ آذر در برخی نقاط یزد، شمال کرمان و خراسان جنوبی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه در تهران تا کرج تا حدی وزش باد داریم که مانع از افزایش غلظت آلاینده‌های جوی می‌شود، اما در شهر‌هایی نظیر اصفهان، تبریز و اراک هوا آلوده خواهد بود و روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته آینده علاوه بر شهر‌هایی که ذکر شد در تهران، کرج و مشهد نیز با افزایش آلودگی هوا مواجه هستیم.

ضیائیان افزود: روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده در کرمان، هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت متحمل است.

وی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز جمعه ۵ آذر قسمتی ابری و غبارآلوده است؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران ۱۵ و ۷ درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۲ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و همدان با کمینه دمای ۳ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار