کد خبر: 1069934
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸

سرهنگ حمزه برین شب گذشته در جلسه امضا تفاهم‌نامه میان حوزه هنری و سپاه صاحب الامر استان قزوین مبنی بر افتتاح دفتر هنر مردمی انقلاب اسلامی در قزوین اظهار کرد: هنر امام راحل بنیان نهادن شجره طیبه بسیج بود که به واسطه آن حضور میدانی مردم در تمامی عرصه‌ها و استمرار انقلاب اسلامی را رقم زد.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: مهم است به این موضوع با دقت توجه کنیم که انقلاب در اوج ناباوری جهان اتفاق می‌افتد و در اوج ناباوری در برابر همه دنیا استقامت می‌کند و ۴ دهه با استمرار ارزش‌هایش پیش می‌رود در حالی که دشمنانش از روز اول افزون شده و بیش از پیش در مقابله مصمم هستند.

وی ادامه داد: در این روند رمزی جز تفکر و عمل بسیجی وجود ندارد و شکی وجود ندارد این هنر امام (ره) بود که توانست شجره طیبه به حدی که امروز هم در دنیا حرف برای گفتن دارد رشد دهد.

این مسئول با اشاره به موضوع تفاهم نامه بین سپاه و حوزه هنری قزوین گفت: باعث خرسندی است که حوزه هنری بیش از پیش به این واقعیت رسیده که هنر اثرگذار و تعالی بخش اگر به باور مردمی گره بخورد اثرگذار تر و ماندگارتر می‌شود.

برین افزود: توفیق داریم در این اتصال و ارتباط و زمینه سازی حضور مردم در زمینه هنر تراز انقلاب نقش ایفا کنیم و اعتقاد داریم هرجا مردم میدان داری کردند انقلاب مأموریت خود را انجام داده است چرا که هنر انسان ساز و متعالی می‌تواند در رسیدن به اهداف انقلاب نقش آفرین باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در خاتمه گفت: امیدواریم در این کاری که شروع می‌کنیم با نگاه بلند و وسعت دید آغوش دفتر هنر مردمی به قدری وسیع باشد که هر کس دل در گرو اسلام، انقلاب و حل مسائل کشور دارد امکان تأثیرگذاری داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار