کد خبر: 1069922
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
سردار سلیمانی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما برای ایجاد تحول نیاز به حرکت عمومی هدفمند و منضبط داریم. انضباط اسلامی با انضباط غربی متفاوت است.

سرویس سیاسی جوان آنلاین:‌ صبح امروز آئین رونمایی از آغاز عملیات اجرایی طرح تحقق محله ی اسلامی در سالن شهید فهمیده سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

برگزاری این مراسم با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و حجت‌الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین همراه بود.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: این روزها هفته‌ی مبارک شجره طیبه الهی بسیج است که از همین جا این هفته را به رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران تبریک عرض می کنم.

وی افزود: خدا را شاکر هستیم که این توفیق نصیب ما شد که در هفته بسیج سال جاری این طرح را با حضور شما پیش قراولان انقلاب اسلامی آغاز کنیم.

سردار سلیمانی با بیان این که در گام دوم انقلاب اسلامی قرار داریم، ادامه داد: بیانیه گام دوم از محضر امام مسلمین رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر شده که سند راهبردی و نقشه راه گام دوم انقلاب اسلامی محسوب می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرمودند که الگوی جمهوری اسلامی ایران از سوی امام راحل برای ایران صادر شده است که ۹۸ درصد مردم با آن موافقت کرده اند. این الگو یک الگوی منحصر به فرد و برآمده از مکتب اسلام است.

وی با اشاره به این که این الگو عاریه گرفته شده از دموکراسی غربی نیست، خاطرنشان کرد: شاید این سخنرانی بارها باید شنیده شود تا وقوف کامل به همه ی مشخصه ها و زاوایای الگوی امام راحل به عنوان یک الگوی منحصر به فرد برای اداره ی کشور و برای رشد و سلامت و موفقیت یک ملت بزرگ به دست آید.

سردار سلیمانی نظام ایران را نظام امام و امت دانست و گفت: مطالب بسیار زیادی در همین جمله است. در غرب احزاب هستند که مردم را سازماندهی می‌کنند و با توجه به گرایشی که دارند دولت ها را جهت می دهند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در الگوی جمهوری اسلامی ایران در این نظام علوی و عاشورایی که برآمده از اسلام ناب است، یک تشکیلات بزرگ و مردم پایه برای تحقق همه ی زوایا به نام بسیج وجود دارد.

وی با تاکید بر این که وقتی می گوییم بسیج به معنای یک مجموعه ی خارج از مردم نیست، یادآور شد: ما برای ایجاد تحول نیاز به حرکت عمومی هدفمند و منضبط داریم. انضباط اسلامی با انضباط غربی متفاوت است.

سردار سلیمانی مطرح کرد: برای عبور از وضع موجود وظیفه ی تشکیلات انقلاب اسلامی که بسیج است، سنگین می شود.

رئیس سازمان بسیج خاطرنشان کرد: بسیج یک تشکیلات یک بعدی یا جهت اوقات فراغت نیست. بسیج مظهر مردم سالاری اسلامی و مردم سالاری دینی است. مردم باید بر اساس دین مبین اسلام سالار خودشان باشند.

به گفته سردار سلیمانی بسیج یعنی ملت ایران و در منظومه فکری حضرت آقا حداقل هشت تا ده میلیون جوان انقلابی عازم پاکار باید در این مجموعه فعال شوند تا بتوانند در این حرکت عمومی پیش قراول باشند.

وی با بیان اینکه آنجایی که بر دیوان سالاری تکیه کردیم عدم توفیق وجود دارد، تصریح کرد: آنجایی که ما از نظام امام امت پیروی کردیم موفقیت داشته ایم مثل دوران دفاع مقدس که حضرت امام راحل دفاع را مردم پایه کردند و هر کدام از مردم که می خواستند وارد میدان نبرد شوند به راحتی می توانستند جای خودشان را پیدا کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار