کد خبر: 1069864
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶
کشاورز گفت: ۱۲۸ پلاک ثبتی داخل استان وجود دارد که مشمول تفاهم نامه اوقاف و منابع طبیعی استان است که تا کنون ۸۷ پلاک از این تعداد مورد بررسی قرار گرفته است.

کارگروه مشترک ثبت اسناد و املاک، منابع طبیعی و آبخیزداری و اوقاف و امورخیریه استان قزوین، با حضور مدیران کل به همراه روسا و کارشناسان ادارات اجرایی و ستادی برگزار شد.
صفدر کشاورز مدیر کل ثبت اسناد و املاک قزوین در این جلسه بیان کرد: این کارگروه برای تثبیت اراضی موقوفه استان برگزار شد.
وی گفت: با توجه به تفاهم نامه بین اداره کل اوقاف استان و ثبت اسناد استان و منابع طبیعی استان مقرر شد بخش هایی که به عنوان منابع طبیعی ملی اعلام شده، اگر چنانچه این اراضی احیا شده قبل از سال ۶۵ و حریم موقوفات اعلام شده باشند، این اراضی توسط کارگروهی مشخص شود.
کشاورز اظهار کرد: پس از تشخیص نوعیت این اراضی، توسط منابع طبیعی و اوقاف استان به اداره کل ثبت اسناد استان تحویل داده شود تا بتوانیم اسناد مالکیت آن بخش ها را برای اداره اوقاف استان صادر نماییم.
وی افزود: در همین خصوص ۱۲۸ پلاک ثبتی داخل استان وجود دارد که مشمول این تفاهم نامه می شود و تا کنون ۸۷ پلاک از این تعداد مورد اقدام واقع شده و مابقی پلاک ها در جلسه امروز جهت نحوه اقدام تعیین تکلیف می شوند.
در ادامه محسن قاسم زاده مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین نیز در این زمینه بیان کرد: امروز مقرر شد ۱۰ پلاک وقفی که از سوی اداره کل اوقاف استان اعلام می کند رسیدگی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر