کد خبر: 1069780
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

سردار رستمعلی رفیعی آتانی روز شنبه در رزمایش سراسری جهادگران خدمت اردوهای بسیج سازندگی که از سوی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین برگزار شد،افزود: این گروه ها مخلصانه در خدمت مردم قرار دارند و به فعالیت های فرهنگی، آموزشی و بهداشتی و محرومیت زدایی می پردازند.

وی با تاکید بر اهمیت موضوع ولایت مداری و گوش به فرمان رهبری بودن و تاکیدی که شهید حاج قاسم سلیمانی به این موضوع داشتند، خاطرنشان کرد: باید تابع فرمان رهبری باشیم و اگر به این موضوع توجه کنیم بدون شک پیروزی و موفقیت همراه ماست.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص خدمت رسانی بسیجیان به محرومان جامعه و هرجا که میهن اسلامی به خدمت نیازمند است،گفت: باید خدمات و فعالیت های جهادی ما در تراز انقلاب باشد و به گونه ای خدمت کنیم که الگو باشیم.

وی اظهار داشت: جهادگران بسیجی در امورات اجرایی دستگاه ها دخالت نمی کنند ولی اگر کاری زمین باقی مانده باشد آنرا انجام می دهند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین تاکید کرد: یکی از ویژگی های کاری جهادگران بسیجی خدمت بی منت است یعنی اینکه به انجام خدمت باید بسیار مشتاق باشیم و هیچ منتی نیز برای انجام کارمان بر کسی نداریم چرا که آنرا یک توفیق الهی می دانیم که نصیب ما شده است.

سردار رفیعی آتانی اظهار داشت: در کار خدمت رسانی باید توجه داشته باشیم که صحبت از کمبودها نکرده و ذائقه مردم را تلخ نکنیم بلکه به آنها باید امیدواری ببخشیم و با اراده و توان خود به حل مشکلات جامعه کمک کنیم.

وی با بیان اینکه بسیج سرمایه عظیم ملت ماست،افزود: نیروهای بسیجی در هر مقطع که نظام و کشور به آنها نیازمند بوده حضوری فعالانه داشته اند که نمونه های آخر آن باید به حضور داوطلبانه برای کمک به کادر درمان و واکسیناسیون علیه کرونا و جمع آوری کمک های مردمی اشاره کرد.

این مسوول گفت: خیران استان در یک نمونه ۲۳۰ میلیارد تومان در رزمایش های کمک های مومنانه در اختیار بسیج قرار دادند که در میان نیازمندان توزیع شد و این اعتماد بسیار ارزشمند است.

سردار رفیعی آتانی اظهار داشت: آمادگی خود را برای کمک به ساخت 500 واحد مسکونی برای نیازمندان نیز اعلام کرده ایم.

وی اظهار داشت: با تفکر و روحیه بسیجی دشمن را در جنگ نظامی شکست دادیم و تهدیدهای آنان را خنثی کردیم و امیدواریم با تقویت این روحیه در داخل کشور نیز بتوانیم مشکلات مردم را رفع کنیم و امیدواریم روزی برسد که در قزوین و کشور هیچ محرومی بدون سرپناه نباشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر