کد خبر: 1069769
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: تشکیل بسیج از دوراندیشی امام (ره) بود که موجب شد جوانانی در قالب بسیج برای دفاع از کشور و انقلاب‌شان جمع شوند.

سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه صبح امروز (یکشنبه) در مراسم دیدار خانواده شهید «محمدرضا شفیعی» با پیکر این شهید پس از 39 سال که در فرماندهی بهداری این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه هفته بسیج، افتخار بزرگی نصیب کارکنان ستاد نیروی زمینی سپاه و فرماندهی بهداری این نیرو شده است که در خدمت خانواده گرانقدر شهید محمدرضا شفیعی هستیم؛ زیرا بعد از 39 سال چشم‌انتظاری، مردم فلاورجان اصفهان امروز پیکر شهید گمنام خود را یافتند.

وی با بیان اینکه این شهید 17 سال داشت که وارد عرصه دفاع از مردم و کشورش شد، افزود: جبهه حق علیه باطل همواره وجود داشته و این مسیر حق و باطل تا انقلاب اسلامی ادامه یافته است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: این شهدا بزرگترین حق را بر گردن ما دارند؛ چون این عزیزان نظامی نبودند، اما آن جایی که احساس کردند کشور و امام‌شان به وجود آن‌ها نیاز دارد، وارد صحنه شدند و جان خود را فدا کردند.

سردار پورجمشیدیان خاطرنشان کرد: وقتی فرمان امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین صادر شد، جنگ تحمیلی هنوز آغاز نشده بود، لذا این دوراندیشی امام (ره) بود که موجب شد جوانانی در قالب بسیج برای دفاع از کشور و انقلاب‌شان جمع شوند؛ در واقع این نشان‌ می‌دهد که امام (ره) می‌دانستند این انقلاب نیاز به نیروی مردمی برای دفاع از کشور دارد؛ به همین‌جهت بود که افرادی چون محمدرضا شفیعی وارد بسیج شدند.

وی یادآور شد: وقتی عملیات رمضان در پاسگاه زید انجام شد، عده‌ای از جوانان کشورمان همچون این شهید عزیز در لشکر هشت نجف اشرف پای در میدان مبارزه گذاشتند، اما عده‌ای از این جوانان به شهادت رسیدند و اکنون بعد از گذشت سال‌ها از آن عملیات، خانواده شهید شفیعی توانستند پیکر شهید خود را بیابند.

معاون هماهنگ‌کننده نزسا با بیان اینکه حدود 9 ماه پیش این شهید در فرماندهی بهداری نیروی زمینی سپاه تشییع و تدفین شد، گفت: برای به ثمر رسیدن، تثبیت و استمرار انقلاب اسلامی خون‌ها‌ی زیادی ریخته شده و طی آن جوانان غیرتمندی خون پاک خود را نثار این انقلاب کردند؛ به همین دلیل به همه این‌ها مدیون و در برابر آن‌ها مسئول هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار