کد خبر: 1069515
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
رعد پدافند هوایی اولین بازی خود در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را با یک پیروزی ارزشمند به پایان رساند.
وحید صابری
از گروه اول مسابقات والیبال دسته اول باشگاه‌های کشور که با حضور ۱۸ تیم در دو گروه آغاز شده است تیم والیبال رعد پدافند توانست تیم قدرتمند ستارگان طبرستان نوشهر را با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب کند.
سرهنگ ستاد محمد صانعی مدیرعامل باشگاه رعد پدافند هوایی در حاشیه مسابقه زیبا و تماشایی رعد و ستارگان گفت: باشگاه رعد پدافند هوایی جایی برای پیشرفت و تمرینات ویژه برای رشد سرباز قهرمانانی می‌باشد که عاشق ورزش هستند.
سرهنگ صانعی افزود: ورزشکاران بی شماری عضو سرباز قهرمان باشگاه رعد پدافند هوایی بوده و هستند که بسیاری از آن‌ها باعث رکورد شکنی و کسب مقام در صحنه‌های بین المللی و داخلی نیز بوده اند.
افشین کریمی مربی تیم والیبال رعد پدافند هوایی نیز پس از برد ارزشمند مقابل تیم ستارگان طبرستان گفت: تیم ما دقیقه نود وارد مسابقات شد و برای هماهنگی وقت نداشتیم با این وجود بدون بازی تدارکاتی فکر می‌کنم آغاز خوبی داشتیم و انشالله در هفته‌های آتی با هماهنگی بهتری به میدان می‌رویم.
وی گفت: ما با یک تیم ۱۶ نفره که همگی سربازان این مرز و بوم هستند در ست اول و دوم بازی بدلیل ناهماهنگی نتیجه را واگذار کردیم، اما رفته رفته به بازی برگشتیم.
رضا نیازی سرمربی تیم ستارگان طبرستان نوشهر با قدردانی ازمیزبانی خوب باشگاه رعد پدافند گفت: اول به باشگاه رعد تبریک می‌گویم و باید عرض کنم که آن‌ها با انگیزه‌تر و هماهنگ‌تر ظاهر شدند پیروزی را در یک بازی حساس کسب کردند. وقتی نتیجه بازی والیبال به ست پنجم کشیده می‌شود به معنای برابری قدرت هردو تیم اسنت و در ست پنجم هر تیم که از وقعیت‌ها بهتر استفاده کند می‌تواند برنده باشد که رعد در این ست بهتر از ما بود و پیروزی مبارک آن‌ها باد.
مسابقات والیبال دسته یک مردان سال ۱۴۰۰ جام «سردار دل‌ها» از روز گذشته (جمعه) با حضور ۱۸ تیم در دو گروه مقدماتی آغاز شد.
در گروه A تیم افق قم به رغم میزبانی مقابل گیتی‌پسند اصفهان حاضر نشد و با باخت فنی سه بر صفر در سه ست ۲۵ بر صفر روبرو شد تا نماینده اصفهان بدون برگزاری مسابقه صدرنشین این گروه شود.
در این گروه تیم‌های توپکا بابلسر و آریا تنکابن نیز حریفان خود را سه بر یک شکست دادند تا در هفته نخست هیچ میزبانی فاتح میدان نشده باشد.
در گروه A لیگ دسته یک مردان تیم کندوان شمال در هفته نخست استراحت داشت و زمان دیدار تیم‌های چادر ملو با شهداب جوان یزد نیز متعاقبا اعلام می‌شود.
در گروه B این رقابت‌ها، تیم‌های سروقامتان همدان، وارنا گیلان، گل‌گهر سیرجان و رعد پدافند هوایی موفق به شکست حریفان خود شدند تا نماینده همدان در پایان هفته نخست صدرنشین شود. همچنین تیم ایرانشید چالوس در این گروه در هفته نخست استراحت داشت.
در هفته نخست لیگ دسته یک مردان ۱۱ کارت زرد و قرمز از سوی داوران اول بازی‌ها به تیم‌ها و بازیکنان نشان داده شد.
بر این اساس تیم‌های ستاره طبرستان نوشهر، توپکا و همای عقاب تهران کارت زرد تاخیر دریافت کردند. همچنین بازیکنان خاطی پنج کارت زرد و دو کارت قرمز دریافت کردند.
هفته دوم لیگ دسته یک مردان روز سه‌شنبه دوم آذرماه پیگیری خواهد شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
0
0
با سلام پسرم سربازه چطور وارد تیم والیبال بشه؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار