کد خبر: 1069505
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
مدیرعامل شرکت دانش بنیان از تولید داروی توقف ریزش مو خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سیامک افاضلی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان در نشست خبری که در مرکز تحقیقات پوست دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، با اشاره به اثر گذاری دارو‌ها در بدن، اظهار داشت: هنوز به خوبی نتوانستیم در انتقال دارو و مولکول آن از پوست اقدام کنیم و روش‌های مختلفی مانند تزریق جلدی، عبور دارو از پوست و... وجود دارد، اما ما با استفاده از روش‌های مبتنی بر حامل‌های که دارو را از پوست عبور دهند توانسته ایم تکنولوژی دارویی را ابداع کنیم و محصول آرایشی و بهداشتی به نام تریکوژن را تهیه کنیم.

وی با اشاره به اینکه این تکنولوژی قابلیت استفاده در تولید محصولات دارویی را نیز دارد، گفت:این محصول برای اولین بار در دنیا تولید شده و ضمن اینکه مجوز مصرف داخلی این دارو اخذ شده فرایند دریافت مجوز بین المللی مصرف آن نیز در حال انجام است.

افاضلی با اشاره به ویژگی این محصول دارویی در درمان ریزش مو، بیان داشت:ابن تکنولوژی و روش داروی می‌تواند برای بسیاری از محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان با اشاره به توانایی تولید این دارو در کشور، بیان داشت: ما توانایی ایجاد شغل برای ۱۰ هزار نفر به صور ت مستقیم و غیر مستقیم داریم.

افاضلی با اشاره به ویژگی‌های دیگر این محصول دارویی، متذکر شد: بعد از شیوع کرونا برخی افرا مبتلا دچار ریزش مو می‌شوند که استفاده از این دارو در رویش مو‌ها بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه این محصول محصول قابل اعتمادی برای درمان ریزش مو است، ابراز داشت: این شرکت دارویی در مسیر تولید و پیدا کردن درمان‌ها برای بیماری‌هایی است که درمان‌های ناشناخته یا درمان موثری ندارند.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان با اشاره به اینکه این محصول دارویی بدون عارضه بوده و اثر گذاری آن پس از یکماه شروع آغاز خواهد شد، گفت: عود نکردن مجدد ریزش مو و قابل برگشت نبودن ریزش مو از ویژگی‌های این محصول دارویی است.

افاضلی با بیان اینکه تاکنون ۳ هزار نفر از این دارو استفاده کرده اند، افزود: این محصول کاملا علمی بوده و اثرگذاری این دارو بیش از ۹۹ درصد است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان با بیان اینکه روی تولید این محصول دارویی ۹ سال کار تحقیقاتی شده است، ابراز داشت:صحبت‌های لازم برای تولید این محصول دارویی تحت لیسانس ایران در اتحادیه اروپا انجام شده است. وی افزود: استفاده از این محصول دارویی در افراد ۱۵ سال به بالا قابل استفاده است.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار