کد خبر: 1069447
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴
فرماندار هشترود گفت: این شهرستان در واکسیناسیون کرونا رتبه دوم آذربایجان‌شرقی را داراست و ۹۶ درصد جمعیت آن نوبت اول و ۸۳ درصد هر دو نوبت واکسن را دریافت کرده‌اند.

امین امینیان روز جمعه افزود: مردم شهرستان حتی پس از دریافت واکسن هم باید همچنان مراقبت‌های بهداشتی را رعایت کنند چون عادی‌انگاری می‌تواند به موج جدید بیماری منجر شود.

وی با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان آبی است، اضافه کرد: برای جلوگیری از گسترش شیوع کرونا، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچون استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی مورد تاکید قرار دارد. 

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های شبکه بهداشت هشترود در دوران اپیدمی کرونا، اظهار داشت: نزدیک به دو سال از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و در این مدت شاهد تلاش همه‌جانبه کارکنان این شبکه برای کنترل همه‌گیری، شناسایی و درمان بیماران و واکسیناسیون بوده‌ایم.

به گفته وی تعداد کل موارد مبتلای مثبت در شهرستان سه هزار و ۶۸۲  نفر بوده است که هزار و ۷۹۱ نفر از آنان مرد و مابقی زن هستند.

فرماندار هشترود تعداد کل فوتی‌های قطعی کرونا در این شهرستان را ۸۹ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۴۳ نفر مرد و مابقی زن، و ۳۳ نفر شهری و مابقی روستایی هستند.

امینیان اضافه کرد: هم‌اکنون چهار بیمار کرونایی در این شهرستان بستری هستند که سه نفر از انان در بخش عادی و یک نفر دیگر در بخش ویژه مراقبت می‌شود. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر