کد خبر: 1069420
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان مرکزی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: اولویت واگذاری اراضی ناحیه صنعتی در سمقاور کمیجان با اهالی بومی منطقه است وتوجه به ظرفیت‌های این خطه با جدیت دنبال می‌شود.

« طیب میرزایی» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی در نشست بررسی طرح توسعه ناحیه صنعتی شهید فروزان ساروق در بخشداری ساروق افزود: ناحیه صنعتی سمقاور ۴۹ هکتار است که ۷۰ درصد اراضی آن صنعتی است.

وی بیان کرد: تا پایان بهمن ماه امسال حدود ۳۲۰ میلیارد ریال برای این ناحیه هزینه می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی ادامه داد: اولویت در واگذاری با ساکنان روستا و افراد بومی است و قیمت زمین در ماه  آینده اعلام می‌شود و در کمیته واگذاری زمین با ۱۰ در صد پیش پرداخت و اقساط ۴۸ ماهه با اولویت بومیان واگذار می‌شود.

میرزایی گفت: تاریخ واگذاری اراضی در دهه فجر امسال اعلام می‌شود.

وی افزود: آب این ناحیه صنعتی کافی است و  تاکنون ۱۷ واحد فعال و غیر فعال در این ناحیه مستقر شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی عنوان کرد: مساحت این ناحیه حدود ۱۲ هکتار است که هشت هکتار آن در فاز عملیاتی است.

میرزایی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی با توسعه این ناحیه به شرط معرفی اراضی ملی از سوی منابع طبیعی و استقبال سرمایه گذار موافق است.

وی در نشست با اعضای شورای اسلامی میلاجرد هم گفت: شرایط انتقال سند اراضی ۳۵ هکتاری این ناحیه به سرعت در حال انجام است و شرکت شهرک‌ها نهایت همکاری را در این زمینه دارد.

در نشست بررسی طرح توسعه صنعتی ساروق، بخشدار ساروق خواستار ایجاد طرح توسعه و افزایش ظرفیت آب و نیز سامان دهی به وضعیت روشنایی این ناحیه صنعتی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر